1401/08/11-12:13
حجت الاسلام آقامیری:

آسفالت ریزی در منطقه۱۷ یک رکورد در تاریخ شهر تهران است

آسفالت ریزی در منطقه۱۷ یک رکورد در تاریخ شهر تهران است

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت: در منطقه ۱۷ نسبت به ۹ سال گذشته حدود ۲ برابر آسفالت ریزی در طول ۴ شب صورت گرفته است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد آقامیری، در تذکر پیش از دستور صد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به طرح خدمت شهرداری تهران، افزود: چهارشنبه هفته گذشته بنده به صورت شبانه در منطقه ۱۷ حاضر شدم و تا ساعت ۲ بامداد عملکرد نظارتی درباره طرح خدمت این منطقه داشتم.

او افزود: در منطقه ۱۷ در طول یک هفته حدود ۳۶ هزار تن آسفالت ریخته شده است، چیزی که نسبت به ۹ سال گذشته جمعا از سال ۹۲ تا ۱۴۰۰ حدود ۱۷ هزار تن آسفالت در منطقه ریخته شده، یعنی حدود ۲ برابر آسفالت سازی در طول ۴ شب صورت گرفته است که یک رکورد در تاریخ شهر تهران است.

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در عین حال تصریح کرد: از لحاظ تعداد کوچه ها از ابتدای سال تاکنون ۲۲۰ کوچه آسفالت شده که ۱۲۰ معبر آن اصلی و مابقی معابر فرعی هستند. معابری که هر کدام حدود ۵۰۰ مترطول و دارای بیش از ۳۰ فرعی هستند و در کنار آن ۳ هزار و ۵۴۰ متر از انهار نیز بازسازی و جدول گذاری شده است و باید از معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران  و عوامل شهرداری منطقه ۱۷ تشکر کرد که در مدت یک هفته توانسته‌اند اقدامات لازم را انجام دهند.

او افزود: در حضور میدانی که به صورت محله به محله و کوچه به کوچه داشتیم با مردم و کسبه قدیمی صحبت کردیم و بازخوردهای مثبتی از طرف مردم دریافت کردیم که نشان از رضایتمندی شهروندان ساکن در آن منطقه بود.

عضو شورای شهر تهران در پایان درخواست نمود: معاونت‌های شهرداری دخیل در این طرح را باید دعوت کرد تا در صحن شورای شهر گزارش عملکردی از اقدامات صورت گرفته در طرح خدمت را ارائه دهند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط