1401/08/11-22:18

بهسازی پایانه اتوبوسرانی شهید سروری منطقه ۱۹ به مساحت ۵ هزار مترمربع

بهسازی پایانه اتوبوسرانی شهید سروری منطقه ۱۹ به مساحت ۵ هزار مترمربع

شهردار منطقه ۱۹ از اتمام عملیات تراش و زیرسازی پایانه اتوبوسرانی شهید سروری به مساحت ۵ هزار مترمربع در راستای تسهیل عبور و مرور اتوبوس های بین شهری و سهولت تردد شهروندان خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی درباره به‌سازی پایانه اتوبوسرانی شهید سروری با اشاره به اتمام عملیات تراش و زیرسازی افزود: ۴۸۰ مترمربع عملیات خاکبرداری، تثبیت بستر و مقاوم سازی نیز انجام شده است.

او با اشاره به اینکه عملیات تثبیت لایه های زیرسازی به مساحت ۴۸۰ مترمربع و قلوه بتن اجرا شده است بیان کرد: ۸۰ مترمکعب بتن ریزی نیز در این پایانه انجام شده و پیش بینی می شود با پخش ۱۲۰۰ تن آسفالت، روکش مکانیزه نیز اجرا شود.

به گفته این مسئول مناسب سازی سکوهای این پایانه جهت افزایش کیفیت خدمات برای افراد دارای معلولیت و کم توان، ایجاد تسهیلات بیشتر برای آسایش مسافران و افزایش بهره‌وری و بهره‌مندی از امکانات موجود از اهداف اجرای پروژه بهسازی پایانه مسافربری شهید سروری در خیابان مکتب العباس ناحیه دو است.

شهردار منطقه از نصب تابلو ایستگاه ها، تجهیزات ترافیکی از سوی معاونت حمل و نقل ترافیک پس از پایان عملیات عمرانی در خطوط اتوبوسرانی این پایانه خبر داد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط