1401/08/13-21:15

طرح خدمت به منطقه ۱۹ رسید

طرح خدمت به منطقه ۱۹ رسید

جلسه کارگروه نیازسنجی طرح خدمت مناطق ۱۹ و ۲۲ با هدف رفع نیازهای شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان به میزبانی منطقه ۱۹ برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹؛ تورج فرهادی شهردار منطقه در جلسه نیازسنجی طرح خدمت مناطق ۱۹ و ۲۲ گفت: رسیدگی و نگهداشت شهر یکی از وظایف مدیریت شهری است که با مشارکت شهروندان محقق خواهد شد و در اجرای "طرح خدمت" نیازهای محلات در حوزه خدمات شهری، ترافیکی، عمرانی و... مورد توجه قرار می گیرد.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه عملیات اجرایی طرح خدمت در منطقه ۱۹ از روز شنبه ۱۴ آبان آغاز می شود، افزود: تمامی ظرفیت های موجود اجرایی و ستادی مدیریت شهری برای رفع معضلات شهری در این یک هفته کمک گرفته می شود.

در حاشیه این نشست فرهادی به معضلات موجود در خلازیر به لحاظ کالبدی، مسائل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی اشاره کرد و افزود: محدوده خلازیر با ظرفیت بالقوه می تواند نقطه استراتژیک و ارزشمندی برای شهر تهران و کشور محسوب شود و به عنوان درگاه ورودی بین المللی باید توجه ویژه ای با سیاستگذاری های موثر صورت گیرد.

براساس این گزارش جلسه نیازسنجی طرح خدمت ویژه مناطق ۱۹ و ۲۲ با حضور مدیران ستادی معاونت های اجرایی شهرداری تهران و مناطق مربوطه به میزبانی شهرداری منطقه ۱۹ برگزار شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط