1401/08/16-13:07
شهردار منطقه ۱۵ در بازدید از پروژه‌های ترافیکی مطرح کرد؛

بازسازی پایانه‌های اتوبوسرانی و سرپناه‌های ایستگاه اتوبوس منطقه ۱۵

بازسازی پایانه‌های اتوبوسرانی و سرپناه‌های ایستگاه اتوبوس منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ در بازدید از پروژه‌های ترافیکی منطقه و بررسی امکانات موجود در این حوزه؛ بر بازسازی پایانه‌های اتوبوسرانی و سرپناه‌های ایستگاه اتوبوس منطقه با هدف ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان تاکید کرد.

 به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، رضا شرفی با اشاره به اینکه در حوزه حمل و نقل و ترافیک از ماموریتهای خود عقب هستیم، افزود: برخی از این عقب ماندگی ها مربوط به ناوگان حمل و نقل عمومی و فرسودگی اتوبوسها و افزایش سرفاصله حرکتی است و برخی نیز مربوط به عدم علاقمندی و مشارکت بخش خصوصی برای کار کردن در این حوزه است که باید برای رفع این مشکلات برنامه ریزی و تلاش مضاعف کرد. 

شهردار منطقه به تعریف برنامه هایی برای مباحث ترافیکی با هدف خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و ارتقای سطح کیفی خدمات در حوزه حمل و نقل و ترافیک پرداخت و اظهار کرد: باید فکری به حال فرسودگی اتوبوس‌ها و اضافه کردن اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شود تا شهروندان خدمات با کیفیتی دریافت کنند.

او در خصوص مشکلات مربوط به پایانه خاورشهر و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی در این محله یادآور شد: بخشی از این مسایل نظیر بهسازی پایانه در این محله توسط منطقه شروع شده و باید در تکمیل آن تسریع داده شود. معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه نیز باید ضمن بررسی شاخصه های حمل و نقل و ترافیک منطقه؛ نسبت به بازسازی سرپناههای ایستگاه اتوبوس اقدام کند.

شهردار منطقه افزود: مسایل مربوط به ناوگان حمل و نقل و سرفاصله حرکتی اتوبوس‌ها نیز باید از حوزه حمل و نقل عمومی مرکز پیگیری شود.

این گزارش حاکی است، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه نیز در این بازدید شهردار منطقه را همراهی کرده و گزارشی از اقدامات انجام شده در این حوزه ارائه داد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط