1401/08/17-21:25

پیشرفت ۹۶ درصدی پل تقاطع بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام

پیشرفت ۹۶ درصدی پل تقاطع بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از تکمیل پل تقاطع بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام تا کمتر از یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، عباس شعبانی ضمن اعلام این خبر افزود: عملیات اجرایی در بخش شرقی پل با پیشرفت چشمگیری همراه بوده است به طوری که شیبراهه شرقی، عملیات زیرسازی را پشت سر گذاشته و آماده اجرای روکش آسفالت شده است. این در حالی است که عملیات نصب هندریل، جدولکاری و پیاده روسازی تکمیل شده و اصلاح هندسی رفیوژ میانی خیابان فرجام در بخش شرقی نیز به اتمام رسیده است.

وی با بیان آنکه عملیات زیرسازی دوربرگردان شرق به شرق تکمیل شده است، از استقرار اکیپ مکانیزه آسفالت جهت تراش و روکش کنارگذر خیابان فرجام شرقی و دوربرگردان شرق به شرق این تقاطع خبر داد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه در بخش عرشه پل، اقداماتی از قبیل جدولکاری، بتن ریزی، پیاده روسازی و نصب پایه های هندریل در حال اجراست، از اجرای شبکه زیرساخت روشنایی خبر داد.

شعبانی در خصوص ادامه عملیات اجرایی در بخش غربی، با اعلام اجرای مقدمات لازم برای نصب درزهای انبساط، گفت: در ضلع غربی پروژه، نصب قرنیز تکمیل شده و جدولکاری و پیاده روسازی نیز در حال پیگیری است.

شعبانی با اشاره به اهمیت مدیریت رواناب های سطحی در این تقاطع، احداث نهر عرضی سرپوشیده، اصلاح نهر جنوبی خیابان فرجام شرقی و اصلاح و همسطح سازی دریچه ها را به عنوان بخشی از فعالیت های صورت گرفته به این منظور نام برد.  

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، پیشرفت عملیات اجرایی پل تقاطع بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام به مرز ۹۶ درصد رسیده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط