1401/08/19-00:43

اجرای ۶ پروژه عمرانی در منطقه ۱۵

اجرای ۶ پروژه عمرانی در منطقه ۱۵

۶ پروژه عمرانی با هدف ارتقای خدمات مدیریت شهری در منطقه ۱۵ در حال اجراست.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علی روحانی معاون فنی و عمران منطقه گفت: این پروژه ها در راستای ارتقای کیفیت زندگی و رضایت و رفاه شهروندان و بر اساس نیازسنجی و تردد ایمن و روان در نواحی هفت‌گانه منطقه در حال اجراست.

او در تشریح پروژه ها افزود: احداث مسير دسترسی بزرگراه امام رضا(ع) حدفاصل بزرگراه شهید نجفی رستگار با اجرای ۲۱هزار مترمکعب خاکبرداری، دو هزار مترطول جدول بندی، ۹۰۰ مترمربع بتن ریزی پیاده رو،  احداث ۴۰ متر طول دیوار حائل بتنی و تهیه و پخش سه هزار و ۶۰۰ مترمربع آسفالت به پیشرفت ۹۰ درصدی رسیده است.

او یادآور شد: احداث رمپ و لوپ بزرگراه شهید نجفی رستگار به شهرک رضویه نیز با هدف ایجاد دسترسی مناسب ساکنان محله رضویه به بزرگراه با اجرای رمپ و لوپ به طول ۶۰۰ متر و عرض ۶ متر با پیشرفت ۴۵ درصدی در حال اجراست.

معاون فنی و عمران منطقه ادامه داد: ساماندهی و توسعه معابر حاشیه محور امام رضا(ع) با ترميم، بهسازی و نوسازی انهار و جداول، اجرای زيرسازی، بتن ريزی و مرمت جداول رفيوژ ميانی، احداث مسير ارتباطی كندرو بزرگراه امام رضا(ع) به دسترسی جنوبی، قبل از گردنه تنباكويی و همچنین تراش و روکش آسفالت کندرو قبل از کمپ افاغنه از دیگر پروژه های اجرایی منطقه است.

او در ادامه با اشاره به احداث، توسعه و مناسب سازی بوستان مسگرآبادخاطر نشان کرد: با اجرای تراش و روکش آسفالت معابر جاده نظامی به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع، احداث سردرب ورودی تفرجگاه، جدول کشی ورودی تفرجگاه نرجس خاتون به متراژ ۲۸۰ مترطول این پروژه به پیشرفت ۴۸ درصدی رسیده است.

روحانی به پروژه تامین روشنایی بزرگراه های شهید نجفی رستگار و امام رضا(ع) به مجموع ۹ کیلومتر اشاره کرد و گفت: تاکنون یک و نیم کیلومتر از روشنایی اجرا شده و مابقی نیز در دستورکار قرار دارد.

معاون فنی و عمران منطقه اضافه کرد: احداث ساختمان کلانتری محله اتابک در پنج طبقه با ساخت اسکلت در حال انجام است.

روحانی همچنین یادآور شد: ۴۸ مورد پروژه توسعه محله ای نیز در نواحی هفتگانه شامل اجرای تراش و روکش آسفالت، بهسازی و نوسازی انهار و پیاده روسازی و... به همت این معاونت در دست اقدام است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط