1401/08/19-13:40

اجرای خط کشی محوری به طول بیش از ۳۳ هزار متر در طرح خدمت منطقه ۱۹

اجرای خط کشی محوری به طول بیش از ۳۳ هزار متر در طرح خدمت منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ گفت: بیش از ۳۳ هزار مترطول خط کشی محوری در بزرگراه های محدوده نواحی پنجگانه منطقه ۱۹ طی طرح خدمت اجرا شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به اجرای فعالیت های ایمن سازی بزرگراه‌ها در طرح خدمت گفت: در همین راستا ۳۳ هزارو ۲۰۰ مترطول خط کشی در بزرگراه های  شمال به جنوب شهید هاشمی، علامه عسگری ورودی باقر شهر و شهید تندگویان انجام شد.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه سرعتکاه ها نقش موثری در کاهش و کنترل سرعت خودرو ها در معابر دارد، افزود: به منظور کاهش آمار تصادفات سرعتکاه ها، به مساحت ۶۳۰ مترمربع طی این طرح در بلوار شهید ورامینی قبل از میدان باران، خیابان سهیل شمالی و رینگ بوستان ولایت رنگ آمیزی شده و مابقی نیز در دستور کار قرار دارد.

او با تأکید بر ایجاد بلوک عابر پیاده بویژه در مقابل محل های پرتردد شهروندان از اجرای ۲ هزارو ۸۱۵ متر طول خط کشی عابر پیاده در بلوار مطهری روبروی مدرسه زمانی خبر داد.

به گفته این مسئول بیش از ۱۵۰ استوانه ترافیکی در محدوده خیابان های بهمنیار، بلوار شکوفه تقاطع خیابان سبلان، میادین ثاراله و باران و ورودی پل شهید کاظمی نصب و نسبت به تعمیر و بازسازی تابلوها و تجهیزات ترافیکی در خیابان آموزگار تقاطع دانشگاه و نصب خطر نما در میدان خلازیر، زیرگذر جاده پلائین و بزرگراه شهید هاشمی ورودی بزرگراه شهید آوینی در طرح خدمت اقدام شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط