1401/08/22-12:10

روند راه‌اندازی آسانسورهای ایستگاه‌های خط ۷ مترو آغاز شد

روند راه‌اندازی آسانسورهای ایستگاه‌های خط ۷ مترو آغاز شد

پیرو برگزاری جلسات کارشناسی بین متخصصین اداره کل استاندارد استان تهران و شرکت مترو تهران که از چندی پیش و با موضوع راه‌اندازی آسانسورهای ساخته شده در خطوط ۶ و ۷ شبکه مترو پایتخت آغاز و پیگیری شده است، آسانسور ایستگاه مهدیه در خط ۷ با اخذ مجوزهای لازم، مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومي و امور بين‌الملل شركت راه‌آهن شهري تهران و حومه(مترو) مهندس محمود یوسفی مجری خط ۷ مترو تهران با اعلام این مطلب گفت: به موجب اعمال برخی تغییرات در آسانسورهای خط ۷ روند راه‌اندازی آنها شروع شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری، بخش قابل توجهی از این آسانسورها مورد بهره‌برداری قرار گیرد. در خط ۷ و تا به امروز ۳۲ دستگاه آسانسور ساخته شده اما بلااستفاده وجود داشته که با توافقات صورت گرفته، سایر آسانسورهای ایستگاه‌های دیگر هم به نوبت وارد مدار بهره برداری قرار خواهند گرفت.

مجری خط ۷ مترو تهران در ادامه گفت: آسانسور از جمله زیرساخت های ضروری یک ایستگاه برای بهره‌برداری عمومی به حساب می‌آید و احداث آن در هر ایستگاه، هزینه‌های خاص خود را در بر دارد؛ به تعبیر دیگر با تفاهم صورت گرفته و طی روند جدید، امکان استفاده آسانتر از ایستگاه‌های مترو فراهم خواهد شد تا سرمایه‌گذاری انجام شده در این زمینه، هدر نرفته و به بهترین شکل ممکن، مورد استفاده قرار گیرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط