1401/08/22-17:29
در نهمین جلسه مناسب سازی معابر منطقه ۱۳ مطرح شد؛

تکمیل مناسب سازی ۲ معبر و ۵ سرای محله همزمان با هفته جهانی معلولان

تکمیل مناسب سازی ۲ معبر و ۵ سرای محله همزمان با هفته جهانی معلولان

نهمین جلسه مناسب سازی معابر منطقه ۱۳ با حضور معاونان، شهرداران نواحی ۴گانه، نمایندگان حوزه های معماری، هماهنگی امور مناطق و فضای سبز و بوستان های شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمدهادی علی احمدی شهردار منطقه گفت: این جلسه در خصوص مصوبات جلسه قبل، موارد و مشکلاتی که در انجام امور مربوط به مناسب سازی اماکن، عدم مناسب سازی بعضی از مراکز عمومی در محلات، بازدیدهای انجام شده و نواقص و مشکلاتی که می بایست اصلاح شود، بحث و گفتگو شد.

وی افزود: با انجام امر مناسب سازی حضور افراد دارای معلولیت، سالمندان و جانبازان در جامعه پررنگ ترخواهد شد تا این قشر بتوانند از حقوق برابری با دیگر شهروندان برخوردار باشند.

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به تلاش مدیریت شهری در همسان سازی امکانات جامعه برای همه قشرها،گفت: تاکنون معابر و بوستان های بسیاری در منطقه ۱۳ از جمله  امامت، پیروزی، محصل، تیموری، مرتجاعی و... مناسب سازی شده و تا شانزدهم آذر که همزمان با هفته جهانی معلولان است، تکمیل وبهره برداری از ۲ معبر و ۵ سرای محله مناسب سازی شده در منطقه در دستورکار حوزه های ذیربط قرار گرفته است.

  
محمد هادی علی احمدی افزود: ایجاد فضای مناسب برای توانمندسازی توان یابان در راستای حفظ استقلال فردی، کرامت و منزلت آنان در جامعه و خانواده لازم است و در همین راستا باید با بسیج امکانات موجود در دستگاه های اجرایی ذیربط، با خدمت رسانی به این قشر تلاش شود تا در جامعه مورد توجه بیشتر قرارگیرد.

وی افزود: فراهم کردن امکانات و مناسب سازی اماکن فقط مختص معلولان نیست و کسانی که در اثر حادثه دچار آسیب شده اند و همچنین سالمندانی که به خاطر کهولت سن توانایی کامل را ندارند، همگی نیازمند امکانات مناسب برای استفاده از امکانات جامعه هستند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط