1401/08/22-17:41

تبیین تخفیفات پلکانی عوارض شهرسازی برای بهره مندی شهروندان منطقه شش

تبیین تخفیفات پلکانی عوارض شهرسازی برای بهره مندی شهروندان منطقه شش

شهردار منطقه شش دستور داد از تمامی ظرفیت های اطلاع رسانی به منظور تبیین دقیق تخفیفات پلکانی به شهروندان برای بهره مندی از فرصت پیش آمده استفاده شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، رضا محمدی شهردار منطقه با اشاره به مصوبات جلسه عالی درآمدی شهردار تهران گفت: تخفیفات عوارض پلکانی برای اولین بار در شهر تهران محقق شده، لازم است با تشکیل تیم اطلاع رسانی با محوریت معاونت شهرسازی و معماری و اداره روابط عمومی منطقه تلاش شود از تمامی ظرفیت ها به منظور بهره مندی شهروندان قلب پایتخت از فرصت پیش آمده استفاده گردد.

شهردار منطقه ۶ در ادامه به تشریح جزئیات تخفیفات در نظر گرفته شده پرداخت و گفت: بر اساس این تصمیم مؤدیانی که عوارض خود را در یک بازه مشخص پرداخت کنند مشمول استفاده از تخفیفات پیش بینی شده ۴۰ تا ۳۴ درصدی براساس مبلغ ریالی مندرج در متن مصوبه شورای اسلامی شهر تهران خواهند شد، که این تخفیفات به صورت پلکانی تا شب عید کاهش پیدا می‌کند.

گفتی است؛ نحوه محاسبه درصد پاداش خوش حسابی به صورت پلکانی برای اولین بار و با در نظر گرفتن عدالت اجتماعی تهیه و  به تصویب شورای اسلامی شهر تهران رسیده است که هدف اصلی از اجرای مهار افزایش سرسام آور قیمت مسکن است که در بازه زمانی ۲۰ آبان تا ۲۰ اسفند ماه سال جاری اجرایی خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط