1401/08/24-18:36
در نخستین شبگردی انجام شد؛

تاکید بر ارتقای خدمات شهری و رفع مشکلات شهروندان منطقه ۱۵

تاکید بر ارتقای خدمات شهری و رفع مشکلات شهروندان منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ در نخستین شبگردی خود از محدوده محلات منطقه بر ارتقای خدمات شهری و رفع مشکلات شهروندان منطقه ۱۵ تاکید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، رضا شرفی در نخستین شبگردی بر اجرای اقدامات اصلاحی و بهسازی در محور بعثت و محور کوه گچی و نشاطی و اطراف آن در قالب کار ویژه و رفع معضلات اجتماعی و شهری به ویژه رفع ناایمنی ها با تامین روشنایی محلات تاکید کرد.

او در شبگردی شبانه همچنین برنامه ریزی های کوتاه مدت و میان مدتی برای ساماندهی خیابان شهرزاد و رفع مشکل سدمعبر در این محور و اجرای اقداماتی برای ساماندهی و بهینه سازی محور امام رضا(ع) به معاون مربوطه یادآور شد.

این گزارش حاکیست، بررسی و تصمیم گیری نهایی زیرگذر شورا، تعیین تکلیف شهربازی پامچال و مبلمان پایانه خاوران از دیگر تاکیدات شهردار منطقه در این شبگردی بود که مقرر شد از سوی معاونین اجرایی و شهرداران نواحی پیگیری شود.

براساس این گزارش؛ نخستین شبگردی با هدف شناسایی معضلات و فراهم کردن زمینه خدمات بهینه به شهروندان انجام شد و علاوه بر خدمات شبانه؛ روشنایی محلات، امنیت محدوده به خصوص در محله هایی نظیر کوه گچی و... که پیش از این پاتوق معتادان متجاهر بود، مورد بازدید قرار گرفت.

برپایه این گزارش، در این بازدید که تا پاسی از شب به طول انجامید؛ معاونین خدمات شهری و محیط زیست و فرهنگی و اجتماعی و شهرداران نواحی، شهردار منطقه را همراهی کرده و گزارشات لازم را ارائه دادند.

شایان ذکر است، پیش از برنامه شبگردی؛ شهردار منطقه در نشست با معاونین خدمات شهری و محیط زیست، اجتماعی و فرهنگی، برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، مشاور شهردار منطقه، شهرداران نواحی، شهرداران شب، مدیران خدمات شهری و پیمانکاران رفت وروب مسائل شب منطقه را مورد بررسی قرار داد و بر موضوع نظافت به عنوان مهمترین وظیفه شهرداری و جلب رضایتمندی شهروندان تاکید کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط