1401/08/25-17:16

پاکسازی و نظافت بیش از ۲ میلیون مترمربع از معابر منطقه ۱۹ در یک هفته طرح خدمت

پاکسازی و نظافت بیش از ۲ میلیون مترمربع از معابر منطقه ۱۹ در یک هفته طرح خدمت

شهردار منطقه ۱۹ از پایان اجرای طرح خدمت به مدت یک هفته از ۱۴ تا ۲۰ آبان ماه در نواحی پنج گانه جنوب پایتخت خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به تلاش شبانه روزی معاونت های اجرایی در اجرای هرچه بهتر این طرح افزود: در حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست با بکارگیری تمامی ظرفیت های موجود در راستای خدمت رسانی به شهروندان و حل معضلات شهر با همکاری نیروی های اعزامی از سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران ضمن نهایت دقت، بیش از ۲ میلیون مترمربع از معابراصلی و فرعی به صورت ویژه پاکسازی و نسبت به جمع آوری ۱۰۰ مترمکعب خاک و نخاله از زمین های بایر اقدام شد.

همچنین به منظور حفظ منظر شهری نسبت به رنگ آمیزی ۵۰ عدد مخزن جمع آوری پسماند ۱۱۰۰ لیتری در معابر شهری و تعمیر و بازسازی ۱۲۰ مورد مخزن به صورت ویژه اقدام شد.

فرهادی با اشاره به اینکه یکی از معضلات جوی و انهار وجود جانوران موذی است خاطر نشان کرد: در همین راستا ۱۲۲ مورد کلونی شناسایی و منافذ طعمه گذاری شد.

شهردار منطقه با بیان اینکه تبلیغات و دیوار نویسی  باعث نازیبایی منظر شهری می شود افزود: به منظور حذف آلودگی بصری، پاکسازی نازیبایی جدارهای شهری، درطرح خدمت نسبت به امحاء ۲۵۰۰ مترطول دیوار نویسی در معابر و بزرگراه ها اقدام شد.

ضمن اینکه رنگ آمیزی جداول معابر شهری نواحی چهار و پنج نیز به طول ۱۵۰۰ متر انجام شده است.

به گفته این مسئول کاشت ۳۵۰۰ اصله نهال و درختچه، ۴۵۰ متر مربع نشاء فصلی، ۷۵۰۰ مترمربع بهزراعی، رفع خاموشی ۷۵ شعله و ایجاد روشنایی، رنگ آمیزی ۲۵۰ قطعه وسایل بازی، نصب ۶ عدد ست ۸ تایی وسایل ورزشی در بوستان های وصال خیرین مدرسه ساز بهار و باکری و سایر موارد از اقدامات اداره ها ی حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست در این طرح بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط