1401/08/26-14:26
در بازدید میدانی شهردار منطقه ۱۳ مطرح شد:

ارتقای وضعیت ایمنی بوستان‌ها و ساماندهی نقاط بی دفاع شهری

ارتقای وضعیت ایمنی بوستان‌ها و ساماندهی نقاط بی دفاع شهری

شهردار منطقه ۱۳ به اتفاق معاونان اجرائی و شهرداران نواحی چهارگانه صبح روز سه شنبه ۲۴ آبان از بوستان های شاخص منطقه با هدف بررسی وضعیت ایمنی و نگهداشت این اماکن بازدید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، با هدف بررسی وضعیت ایمنی و نگهداشت این اماکن تفرجگاهی، شهردار منطقه ۱۳ به اتفاق هیات همراه از بوستان‌های شاخص نواحی چهارگانه بازدید و در جریان مشکلات و نواقص موجود در آن قرار گرفتند. 

در این بازدید میدانی که چند ساعت به طول انجامید، وضعیت روشنایی بوستان‌ها، نقاط ناایمن، سرویس های بهداشتی و فضاهای بی دفاع شهری و... بررسی شد.

شهردار منطقه۱۳ با تاکید بر اهمیت بحث رفاه و ایمنی شهروندان و ارتقای امکانات رفاهی و خدماتی در بوستان های شهری را یکی از اهداف مهم شهرداری برشمرد و ضمن بررسی کمبود ها و نقاط ضعف، دستورات لازم برای باز طراحی تعدادی از بوستان ها، بر طرف کردن مشکلات ایمنی و تجهیزات بوستان ها صادر کرد.

او خاطرنشان کرد: پارک‌ها و فضاهای سبز از یک‌سو موجب بهبود وضعیت زیست محیطی شهر می شود و از سوی دیگر شرایط مناسبی را برای گذران اوقات فراغت شهروندان فراهم می سازد که در این راستا باید رسیدگی به آن‌ها در اولویت قرار بگیرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط