1401/08/28-13:12
همزمان با فصل سرما؛

مددسرای منطقه ۶ آماده پذیرش افراد بی خانمان است

مددسرای منطقه ۶ آماده پذیرش افراد بی خانمان است

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ همزمان با فصل سرد سال از آمادگی مددسرای این منطقه برای پذیرش افراد بی‌خانمان خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶؛ مهدی بصیری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه شش با بیان اینکه مددسرای واقع در منطقه در فصل سرما به افراد کارتن خواب خدمت رسانی می کند گفت: این مددسرا با ظرفیت بیش از ۳۰ نفر در میدان آرژانتین بزرگراه رسالت رمپ مدرس واقع شده است و آماده پذیرای افراد بی سرپناه می باشد.

بصیری گفت: به منظور پذیرش شبانه روزی افراد بی خانمان در فصل سرما، مددسرای منطقه ۶ به صورت ۲۴ ساعته افراد بی خانمان را پذیرش می کند‌.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی در پایان با بیان اینکه تمام تلاش ما در مجموعه شهرداری فراهم و افزایش سطح رفاه و امنیت شهروندان است گفت:در همین خصوص و با توجه به کاهش دما در این چند روز و احتمال بارش، فوریت های اجتماعی به صورت شبانه روز در سطح منطقه، به صورت آماده باش خواهد بود تا در صورت مشاهده افراد بی‌خانمان و کارتن خواب، این افراد را به مراکز اسکان موقت و دائمی منتقل کنیم.

گفتنی است؛ اداره آسيب های اجتماعي شهرداری منطقه۶ در راستای مردمی سازی اين امكان را فراهم آورده كه شهروندان هم بصورت تلفنی و هم بصورت حضوری افراد بی خانمان را به مددسرا معرفی كنند تا از امكانات رفاهی و حمايتی بهره‌مند شوند و شهروندان نیز مي‌توانند در صورت مشاهده افراد بی خانمان با شماره ١٣٧ تماس حاصل نمایند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط