1401/08/28-13:25

ستاد برف روبی در شمال تهران آماده خدمات رسانی شد /جانمایی ۳۷۰ مخزن دپوی شن مخصوص

ستاد برف روبی در شمال تهران آماده خدمات رسانی شد /جانمایی ۳۷۰ مخزن دپوی شن مخصوص

ستاد برف روبی شهرداری منطقه یک با تجهیز ماشین آلات مکانیزه و دپوی شن مخصوص در معابر شهری آماده خدمات رسانی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حمید مهری سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام خبر فوق اظهار کرد: ۱۰ ایستگاه در نواحی و یک سایت مرکزی آماده خدمات رسانی است و توزیع و جانمایی ۳۷۰ مخزن و نیز انباشت و دپوی ۶۰ هزار کیسه شن مخصوص در داخل مخازن در معابر و گذرگاه های اصلی و فرعی از اقدامات اجرایی است.

مهری گفت: کلیه نواحی ۱۰ گانه اقدام به برپایی داربست و چادرهای برزنتی در سایت های برف روبی نمودند و در سایت اصلی واقع در بزرگراه امام علی(ع) نیز ضمن تجهیز داربست مسقف، مقدار ۳۰ درصد از ماشین آلات و ادوات برفروبی به تعداد ۳۲ دستگاه کامیون مکانیزه و تعداد ۸ دستگاه کامیون کمپرسی تیغه دار جهت اعزام به نواحی مستقر شدند.

معاون شهردار منطقه یک آمادگی نیروهای خدمات رسان شهرداری را از دیگر اقدامات دانست و گفت: نیروهای خدمات شهری و برف روب آماده خدمات رسانی و رفع هرگونه انسداد به خصوص در معابر پرتردد، مقابل مساجد، مدارس، مراکز درمانی و... به هنگام بارش برف هستند.

مهری برگزاری مانور برف روبی را برای هماهنگی و ارتقای خدمات رسانی بهتر به شهروندان از جمله اقداماتی دانست که به زودی برگزار می شود.

نظرات

captcha
  • حسن مختاری 16 آبان

    سلام شرکت هریس پلاست با ۳۰سال سابقه تولید کیسه شن و نمک و پودر سنگ جهت تولید و تامین کیسه های شن و نمک مصرفی شهرداری های محترم مناطق ۲۲گانه تهران آمادگی کامل دارد تلفن تماس 09123107357 مختاری

اخبار مرتبط