1401/08/28-16:54
یک گام دیگر تا نوسازی املاک محله طيب برداشته شد؛

اجرای طرح خط پوسته ۲۰متری محور شوش شرقی

اجرای طرح خط پوسته ۲۰متری محور شوش شرقی

معاون شهرسازی و معماری منطقه ۱۵ گفت: طرح خط پوسته ۲۰ متری محور شوش شرقی شامل نقشه برداری دقیق محدوده پلاک‌های حقوق مکتسبه محدوده ۲۰متری محور شوش شرقی محله طيب مشخص شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی صفدری با اشاره به مصوبه کارگروه فنی کمیسیون ماده پنج شهر تهران به تغيير عرض محور شوش  شرقی در محدوده اين منطقه در خرداد سال جاری گفت: طرح خط پوسته ۲۰ متری محور شوش شرقی برای ۱۹۱ پلاک این محدوده بررسی شد.

به گفته او؛ این ۱۹۱ پلاک در نقشه برداری دقیق به ۴ دسته شامل ۳۷ پلاک تجمیعی، ۵۸ پلاک قابل تهاتر، ۴ پلاک امکان نوسازی با توجه به قابل قبول بودن متراژ زمین و ۲۱ پلاک تملکی دسته بندی شد.

صفدری با اشاره به اینکه در تعریف پروژه های تجمیعی این محور کاهش هزینه را مدنظر داریم افزود: این پوسته دقیق و طرح اجرایی باید در کمیته معابر نیز بررسی و جلساتی میان شهرداری منطقه ۱۵ و سازمان نوسازی به منظور تعیین تکلیف دقیق پلاکها برگزار شود.

برپایه این گزارش؛ مشکل و بلاتکلیفی ساکنين محله طيب از سال ۹۸ با انجام مطالعات اجتماعی، اقتصادی و ترافیکی با هدف رفع معضل و دغدغه ۴۰ ساله شهروندان ۴۳۷ پلاک این محله آغاز و در خرداد سال ۱۴۰۱ براساس طرح کميسيون ماده ۵، عرض محور شوش شرقی از ۴۵ متر به ۲۰ متر تغییر یافت و امکان نوسازی برای آنان فراهم شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط