1401/08/29-15:07
حاجوی خبر داد؛

بوستان‌های محلی و فرامنطقه‌ای منطقه ۲۲ تهران روشن‌تر می‌شوند

بوستان‌های محلی و فرامنطقه‌ای منطقه ۲۲ تهران روشن‌تر می‌شوند

شهردار منطقه ۲۲ شهرداری تهران گفت: طرح رفع خاموشی بوستان‌های منطقه در دستورکار اداره فضای سبز منطقه قرار دارد و به شکل ویژه بوستان‌ها مورد اصلاح روشنایی قرار گرفته اند.

به گزارش شهردارآنلاین؛ حمیدرضا حاجوی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر از آغاز طرح رفع خاموشی بوستان‌های محلی و فرامنطقه‌ای منطقه ۲۲ شهرداری تهران خبر داد و گفت: در جغرافیای منطقه ۲۲ شهرداری تهران بیش از ۹۰ بوستان محلی و فرامنطقه ای در مساحت دو هزار و ۹۰۰ هکتار وجود دارد که این حجم وسیع به شکل مداوم مورد پایش روشنایی قرار می‌گیرند.

شهردار منطقه ۲۲ افزود: در پایشی که به همت اداره فضای سبز شهرداری منطقه ۲۲ صورت می‌گیرد روشنایی‌هایی که به دلیل نقص فنی از کار افتاده اند مجدد راه اندازی می‌شود و نقاطی که نیاز به تأمین روشنایی دارند نیز مورد ارزیابی و اقدام قرار خواهند گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در طرح راه خدمت که هفته گذشته در این منطقه به اجرا درآمد بوستان کودک در محله پیکان شهر به شکل ویژه مورد راه اندازی روشنایی قرار گرفت.

حاجوی گفت: بوستان افق در همجواری مسجد امام علی(ع) خیابان هوانیروز فاقد روشنایی بود که نصب دو برج نوری و چهار پایه چراغ انجام شد و تا چند روز آینده مورد راه اندازی قرار خواهد گرفت تا محیط بی دفاع شهری این محله نیز رفع شود.

به گفته شهردار منطقه ۲۲ روشنایی تمامی بوستان‌های فرامنطقه ای مانند چیتگر، لتمان کن، خرگوش دره، آبشار تهران و جوانمردان به شکل ویژه مورد پایش قرار می‌گیرند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط