1401/08/29-18:38
به منظور مقابله با خطرات گاز مونوکسید کربن؛

اهدا و نصب دستگاه‌های هشدار دهنده در طرح ارتقای ایمنی شهروندان منطقه ۱۳

اهدا و نصب دستگاه‌های هشدار دهنده در طرح ارتقای ایمنی شهروندان منطقه ۱۳

مرحله نخست طرح ارتقای آگاهی های عمومی شهروندی در راستای کاهش حوادث گاز مونواکسیدکربن و بهره‌برداری بهینه و ایمن از وسایل گازسوز درمنازل و اماکن تجاری ناحیه ۱ اجرایی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳؛ محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه با اشاره به آغاز طرح ارتقای آگاهی شهروندی در استفاده از وسایل گازسوز گفت: معاونت خدمات شهری ومحیط زیست و اداره ساماندهی منطقه با مشارکت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اجرای این طرح را در منازل  و مکان های تجاری در دستورکار قرار داده است.

شهردار منطقه ۱۳ در ادامه افزود: با توجه به قرار داشتن در فصول سرد سال و به منظور پیشگیری از افزایش آمار حوادث مربوط به مسمومیت بر اثر استنشاق گاز مونواکسید کربن، سازمان آتش نشانی و شهرداری منطقه ۱۳ اقدام به اجرای طرح مقابله با مخاطرات گاز منواکسید کربن کرد.

محمدهادی علی احمدی در ادامه با اشاره به اینکه در مرحله نخست این طرح ضمن شناسایی و بازدید کارشناسان از منازل شهروندان نیاز سنجی انجام شده و نسبت به اهدا و نصب دتکتور گاز مونوکسید(دستگاه هشدار دهنده) در منازل و اماکن تجاری اقدام شده است؛ گفت: در این طرح مروجان ایمنی(آتشنشان داوطلب) و کارشناسان آتش نشانی و اداره ساماندهی با نصب پوستر و آموزش حضوری نسبت به ترویج و آموزش فرهنگ ایمنی و نصب صحیح دودکش بخاری اقدام کردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط