1401/09/01-14:39

اتمام عملیات خاکبرداری پایانه بهشت در منطقه ۱۹

اتمام عملیات خاکبرداری پایانه بهشت در منطقه ۱۹

تورج فرهادی از اتمام عملیات خاکبرداری پایانه بهشت در منطقه ۱۹ در راستای ایمن سازی و سهولت تردد اتوبوس ها و عابرین خبر داد.

 به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، شهردار منطقه با اشاره به اینکه اجرای این پروژه توسعه محله ای ضمن کمک به کاهش استهلاک اتوبوس ها باعث جلوگیری از تجمع آب و تردد روانتر خودروها و شهروندان خواهد شد افزود: با توجه به نشست آسفالت و در نتیجه موج دار شدن معابر ایستگاه ها، بهسازی این پایانه در قالب خاکبرداری به مساحت ۱۸۰۰ مترمربع و قلوه ریزی نیز به حجم ۷۰۰ مترمکعب انجام شده است.

او نفوذ ناشی از آب ماندگی فضای سبز و آبنمای میدان بهشت به لایه های زیرین را علت مهم نشست آسفالت عنوان کرد و افزود: در حال حاضر برای رفع این مشکل فعالیت تثبیت بستر و لایه های زیر سازی  به مساحت ۱۸۰۰ مترمربع در حال انجام است.

به گفته این مسئول پایانه بهشت واقع در انتهای خیابان میعاد جنوبی دارای خطوط اتوبوسرانی به سمت میدان انقلاب اسلامی، مترو علی آباد و شهید فیاض بخش است.

نظرات

captcha
  • ناشناس 29 آذر

    با سلام شهرداری داره خوب کار میکنه ولی متاسفانه رسانه نداره لطفا از این کارهاتون کلیپ دئرست کنید شبکه اجتماعی رو پر کنید الان شما این همه کار مند دارید اونها هم پخش کنند این کلیپ ها رو ببینید چقدر تبلیغ میشه براتون برید به سمت کلیپ سازی از کارها تون مثل شهرداری کابل افغانستان الان کسی دیگه مطلب نمیخونه تو سایت ها برید سراغ کلیپ برای کوشی ها

اخبار مرتبط