1401/09/01-16:20
در بازدید نائب رئیس کمیسیون عمران شورای شهر از منطقه۱۳ اعلام شد:

بهسازی بیش از ۲۲ هزار مترمربع بافت فرسوده

بهسازی بیش از ۲۲ هزار مترمربع بافت فرسوده

شهردار منطقه۱۳ در بازدید عضو شورای اسلامی شهر تهران از عملیات عمرانی بافت فرسوده، از بیش از ۱۷ هزار مترمربع آسفالت، هزار و ۶۰۲ مترطول احداث و مرمت نهر و جدول و بیش از پنج هزار و ده مترمربع پیاده‌روسازی در این محدوده خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، حجت الاسلام و المسلمین آقامیری، نائب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با همراهی محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه و محمد معما، معاون فنی و عمرانی با حضور در منطقه ۱۳ از عملیات عمرانی بافت فرسوده در سال جاری بازدید کرد.

در این بازدید، اقدامات عمرانی انجام شده از قبیل آسفالت، احداث و مرمت نهر و جدول بافت فرسوده و بازسازی پیاده روها بررسی و آخرین وضعیت پاتوق محله صفا مورد رصد و پایش عضو شورای شهر تهران قرار گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین آقامیری، نائب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تداوم بازدیدها می تواند انگیزه مدیران شهری را در راستای خدمت رسانی بهینه به عموم شهروندان ارتقا بخشد، تأکید کرد: شورای شهر به دنبال توزیع عادلانه امکانات در کلیه مناطق شهری هستند و با توجه به اینکه انتظارات شهروندان از شورا و شهرداری زیاد است باید همسو با مطالبات مردم حرکت خود را شتاب ببخشیم.

او با بیان اینکه بافت های فرسوده از نظر اجتماعی و اقتصادی دارای مشکلات عدیده ای برای ساکنین و همچنین برای مدیران شهری است افزود: با تدوین برنامه های صحیح جهت نوسازی و بهسازی این نوع بافت ها نه تنها به حل مشکلات منجر خواهد شد؛ بلکه فرصتی مناسب برای توسعه پایدار شهری در زمینه های اجتماعی و اقتصادی فراهم می شود.

شهردار منطقه۱۳ با ارائه گزارشی از اقدامات معاونت فنی و عمرانی منطقه۱۳ گفت: حدود ۱۷ هزار و ۹۵۰ مترمربع تراش و روکش مکانیزه و تخریب و روکش دستی با پخش دو هزار و ۷۴۰ تن آسفالت در ۱۳ نقطه منطقه انجام شده است.

او به احداث و مرمت نهر و جدول بافت فرسوده منطقه۱۳ اشاره کرد و افزود: بیش از هزار و ۶۰۲ مترطول عملیات بازسازی نهر، کانیو و جدول بندی در ۲۱ نقطه در سال جاری اجرایی شد.

محمد هادی علی احمدی، بازسازی بیش از ۵ هزار مترمربع پیاده روسازی از دیگر اقدامات حوزه فنی و عمرانی منطقه۱۳ برشمرد.

همچنین، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران به اتفاق مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران و شهردار منطقه۱۳ از محل پایانه جدید شرق بازدید و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت این پروژه قرار گرفت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط