1401/09/01-19:24
شهردار منطقه ۲۲ خبر داد؛

نصب دستگاه هشداردهنده نشت گاز مونواکسیدکربن در واحدهای مسکونی پیکان شهر

نصب دستگاه هشداردهنده نشت گاز مونواکسیدکربن در واحدهای مسکونی پیکان شهر

شهردار منطقه ۲۲ بااشاره به اینکه شهرک پیکان شهر به عنوان یکی از محلات قدیمی با بافت فرسوده شناخته می شود، گفت: به همت سازمان آتش نشانی و اداره ساماندهی منطقه دستگاه های هشدار دهنده نشت گاز مونوکسید کربن باهدف پیشگیری از حادثه دربرخی از منازل این محله نصب شده است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ حمیدرضا حاجوی اظهار داشت: به دلیل نبود سیستم موتورخانه در مجتمع های مسکونی شهرک پیکان شهر شهروندان از بخاری برای سیستم گرمایشی واحد شان استفاده می کنند؛ که گاهی به دلیل نقص فنی و نشتی گاز مونوکسید کربن شاهد حوادث ناگواری هستیم. به همین منظور نصب دستگاه هشدار دهنده در این مجتمع ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: تعداد ۵۰ دستگاه هشدار دهنده نشت گاز مونوکسید کربن در مجتمع های مسکونی شهرک پیکان شهر به شکل رایگان نصب شده تا در زمان نشت گاز مونوکسید کربن اعلام هشدار کند.

شهردار منطقه ادامه داد: گاز مونوکسید کربن هیچ علائمی شامل بو و رنگ ندارد و تهدیدی جدی برای ساکنان واحد های مسکونی است که از سیستم بخاری استفاده می کنند.

گفتنی است؛ پیکان شهر در سال ۱۳۴۹ مورد بهره‌برداری قرار گرفت؛ در این شهرک تمامی ساختمان‌ها ۴ طبقه است و این روزها به عنوان یکی از بافت های فرسوده شمالغرب تهران شناخته می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط