1401/09/01-21:39

چهارمین بازدید و نظارت ستادی معاون مرکز ارتباطات شهرداری تهران در منطقه هشت تهران

چهارمین بازدید و نظارت ستادی معاون مرکز ارتباطات شهرداری تهران در منطقه هشت تهران

محمد صائبی در چهارمین بازدید و نظارت ستادی در منطقه هشت، از تسهیل آموزش برای همه همکاران ادارات روابط عمومی مناطق و لزوم به‌روزرسانی بانک اطلاعاتی نام‌گذاری معابر خبر داد و گفت: منطقه هشت با احصا و شناسایی پرسنل نخبه و برگزاری جلسه معرفی نخبگان در این بخش پیشگام بوده است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۸؛ محمد صائبی معاون حوزه روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران به همراه روسای ادارات این حوزه با مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه هشت و کارشناسان این اداره دیدار کردند.

صائبی در این جلسه با بررسی موضوعات به بیان نقاط قوت و حل مشکلات پیش روی کارشناسان روابط عمومی پرداخت و گفت: هدف از این بازدید‌ها و نظارت‌های میدانی، نیازسنجی‌ و تسهیل‌گری برون سازمانی در ادارات روابط عمومی مناطق۲۲گانه است.

وی با قدردانی از اقدامات منطقه هشت در جمع آوری بانک منابع و احصا نخبگان فرهنگی، جهادی، محیط زیستی، خدمات شهری شهرداری منطقه افزود: با تلاش اداره روابط عمومی منطقه هشت با اداره ارتباطات اجتماعی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، این منطقه با شناسایی ۳۱ عنوان و برگزاری جلسه معرفی نخبگان در این بخش پیشگام بوده است.

معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در ادامه به تکریم شهروندان در برگزاری جلسات ملاقات های مردمی و به روزرسانی بانک اطلاعاتی در حوزه معابر در موضوع نام‌گذاری تاکید کرد و گفت: با انجام این موضوع می‌توان در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن به تقاضاها پاسخ داده و همچنین تعداد معابر بی‌نام و قابل تغییر از قبل شناسایی شده و به سادگی قابل ارزیابی است.

او به ادامه دار بودن این بازدید‌ها اشاره کرد و افزود: در این دوره از مدیریت شهری موضوعات آموزشی و کاربردی پراهمیت است. صائبی از تسهیل فرآیند‌های آموزشی برای کارشناسان و رابطین در تقویم آموزشی این مرکز خبر داد و گفت: با هماهنگی های انجام‌شده این امکان برای همه کارشناسان ادارات روابط عمومی مناطق ۲۲گانه فراهم آمده و مدیران روابط عمومی ها می‌توانند با دریافت مجوز نسبت به برگزاری کلاس‌های آموزشی و دریافت گواهینامه پایان دوره در منطقه محل خدمت خود اقدام کنند.

معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران گفت: در دوره جدید مدیریت شهری، پویایی و تغییر عملکرد روابط عمومی‌ها مورد نظر است و با نظارت های ستادی ارتباطات تقویت شده و انتظار ما این است که روابط عمومی ها از حالت خدماتی به روابط عمومی مرجع تبدیل شوند.

گفتنی است این بازدید ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۱ برگزار شد و در این جلسه کارشناسان حوزه‌های رسانه و سمعی بصری، ملاقات مردمی و نام‌گذاری معابر گزارشی را از فعالیت‌های خود ارائه کردند و از راهنمایی‌های ‌معاون مرکز و روسای ادارات بهره‌مند شدند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط