1401/09/04-20:14

برگزاری کارگاه های آموزشی "پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی" در مدارس و محلات منطقه ۱۳

برگزاری کارگاه های آموزشی "پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی" در مدارس و محلات منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از برگزاری کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس و محلات منطقه ۱۳ با همکاری موسسه همیاران سلامت خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی‌احمدی، شهردارمنطقه با اشاره به آغاز کارگاه های آموزشی طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی گفت: این کارگاه ها به همکاری موسسه همیاران سلامت در مدارس و محلات منطقه ۱۳ برگزار می‌شود و در حال حاضر کارگاه های آموزشی ویژه والدین آغاز شده و این کارگاه ها برای دانش آموزان در مدارس و شهروندان در سرای محلات به طور همزمان اجرایی می شود.

او افزود: نقش تربیتی و آموزشی اولیا و مربیان و والدین بسیار پررنگ است و آنها با ایفای درست نقش خود می توانند مانع از بروز آسیب های اجتماعی در کانون خانه، مدرسه و جامعه شوند، از این رو، چنین کارگاه‌هایی برگزار شد تا به والدین راهکار‌های مناسبی ارائه شود و بتوانیم از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کنیم.

به گفته شهردارمنطقه۱۳، در این کارگاه ها، روانشناس متخصص در حوزه آسیب‌های اجتماعی توجه خانواده‌ها را به رفتار‌های پرخطر فرزندانشان با توجه به مرحله رشد جسمی و شخصیتی و برخورد منطقی با آنان جلب کرده و راهکارهای لازم را ارائه می کنند.

او یادآور شد: همچنین انواع آسیب ها و معضلات موجود در جامعه و مشکلاتی که ممکن است جوانان و نوجوانان با آن روبه‌رو شوند را در مدارس تشریح کرده و راهکارهای مقابله با این آسیب ها ارائه می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط