1401/09/05-20:10
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۵ خبر داد:

بیش از ۲۰۰ خودرو و ۸۰۰ نیروی انسانی در آماده باش بارش‌های زمستانی

بیش از ۲۰۰ خودرو و ۸۰۰ نیروی انسانی در آماده باش بارش‌های زمستانی

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۵ از برگزاری بزرگ برف روبی و آمادگی فصل بارش خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، مرتضی مرادی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۵ همزمان با نزدیک شدن به فصل بارش های زمستانی و بردوت هوا، این معاونت به صورت آماده باش قرار دارد تا در تردد شهروندان مشکلاتی ایجاد نشده و شاهد ترافیک یا مسدود شدن مسیر ها نباشیم.

مرادی با بیان اینکه منطقه ۵ از تجهیرات لازم برای مقابله با پیامدهای بارش های زمستانی برخوردار است گفت: به منظور سنجش میزان آمادگی ماشین آلات تخصصی برف روبی مانوری در این خصوص برگزار شد.

او ادامه داد: در این مانور میزان آمادگی دسنگاه های تخصصی و غیر تخصصی سنجش شد و همچنین نیروهای خدمات شهری نیز در این زمینه تحت آزمایش قرار گرفتند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۵ تاکید کرد: در این مانور علیرضا جعفری سرپرست اداره کل امور خدمات شهری شهرداری تهران، مالکی معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند، شریفی شهردار منطقه۵، شهرداران نواحی و ارکان اجرایی نواحی حضور داشتند.

مرادی در پایان گفت: بیش از ۲۰۰ دستگاه خودروی تخصصی و غیر تخصصی و همچنین ۸۰۰ نیروی انسانی در منطقه برای بارش های زمستانی و مقابله با یخ زدگی، آب گرفتگی و مسدود شدن مسیرها آماده هستند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط