1401/09/05-23:05
شهردار منطقه ۸ خبر داد:

نوسازی و ایمن سازی مددسرای یکصد نفری ویژه بانوان در منطقه هشت

نوسازی و ایمن سازی مددسرای یکصد نفری ویژه بانوان در منطقه هشت

با ایمن سازی و نوسازی مددسرای ویژه بانوان منطقه هشت، ارائه خدمات اجتماعی شهرداری در این مددسرا سرعت گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه۸ شهرداری تهران؛ فاطمه تنهایی از پذیرش شبانه روزی ویژه دختران و زنان در معرض آسیب و آسیب دیده در مددسرای بانوان منطقه هشت خبر داد و گفت: با توجه به آغاز فصل سرما و لزوم رسیدگی بیشتر به وضعیت افراد آسیب‌دیده از اواخر تابستان مرمت و نوسازی این مددسرا شروع شد.

وی رسیدگی به مجموعه‌های خدماتی شهرداری را ضروری دانست و افزود: شهرداری منطقه هشت با هدف فراهم آوردن فضایی استاندارد و ایمن در راستای ساماندهی مددجویان، اقدامات عمرانی و ایمنی این مجموعه را به همت معاونت عمران و واحد HSE شهرداری منطقه طی دو ماه اخیر به پایان رساند.

شهردار منطقه۸ از ظرفیت ۱۰۰ نفری مددسرای ویژه بانوان خبر داد و گفت: خدماتی از قبیل اسکان، پوشاک مناسب فصل، اطعام وخدمات بهداشت فردی، مشاوره، مددکاری، برحسب ضرورت و همچنین خدمات حمایتی، در این مرکز ارائه می‌شود.

وی ارائه خدمات اجتماعی در این مددسرا را به عنوان یکی از کارهای بنیادی و مؤثر شهرداری تهران برشمرد و گفت: شهرداری منطقه در ایام سال و به ویژه در فصول سرد، با تعامل و تمام ظرفیت‌، با خودروهای گشت‌های ویژه فوریت‌های اجتماعی نسبت به جمع آوری و اقدامات لازم جهت حضور و اسکان این افراد به گرم‌خانه‌ها همکاری می‌‌کند.

گفتنی است این طرح در سال‌های گذشته با عنوان "زمستان گرم" اجرایی می شد و امسال قرار است با عنوان "طرح حامی شهر" با شناسایی، جذب و ارجاع افراد آسیب‌دیده و ساماندهی این افراد در مراکز عملیاتی شود.

همچنین با برودت هوا و آغاز فصل سرما، شهروندان در صورت مشاهده افراد بی‌خانمان در سطح شهر موارد را به مرکز سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ اعلام کنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط