1401/09/06-22:00
در كارنامه كلی عملكرد شش ماه نخست امسال اعلام شد؛

ارتقای رتبه منطقه ۱۵ در رسیدگی به پيام های فوريتی شهری

ارتقای رتبه منطقه ۱۵ در رسیدگی به پيام های فوريتی شهری

رئیس سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی +۱۳۷ منطقه ۱۵ گفت: در ارزیابی شش ماه نخست امسال رتبه منطقه در بخش رسیدگی به پيام های خدمات و فوريت های شهری ارتقا یافته است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، کامران همایونی ضمن اشاره به ادغام دو سامانه ۱۸۸۸ و ۱۳۷ در منطقه از اردیبهشت سال جاری گفت: در ارزیابی شش ماه نخست سال با تلاش همکاران، اقدام برای بستن پيام های فوریتی خدمات و فوریت های شهری پیشرفت محسوسی داشته است.

او با اشاره به اینکه در این بخش نمره کلی ۴۱/۷۲ را کسب کردیم، افزود: در این کارنامه عملكرد منطقه به تفكيك حوزه های پاسخگو ارزیابی شد که حوزه فنی و عمران منطقه بهترین عملکرد را در میان دیگر حوزه ها داشته است.

همایونی ادامه داد: در بخش دوم نیز که شامل ارزیابی عملكرد پيام های شكايات، انتقادات و پيشنهادات بود منطقه با کسب امتیاز ۴۱/۴۱ موفق به کسب رتبه سوم میان مناطق ۲۲گانه تهران شد و حوزه های شهرسازی و مالی و اقتصاد شهری به ترتیب با رتبه های یک و دو بهترین عملکرد را داشتند.

او گفت: سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی +۱۳۷ منطقه در پيام های خدمات و فوريت های شهری و پيام های شكايات، انتقادات و پيشنهادات در مجموع نمره ۴۱/۵۶ را به خود اختصاص داد و رتبه کل منطقه در میان مناطق ۲۲گانه تهران در این دو بخش هفتم شد.

رئیس سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی +۱۳۷ منطقه در پایان خاطر نشان کرد: طی این مدت ۱۷۰ پیام در کارتابل ۱۸۸۸ و ۳۲ هزار و ۳۷۸ پیام در کارتابل ۱۳۷ منطقه ۱۵ به ثبت رسید است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط