1401/09/07-11:57
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران متذکر شد؛

‌نظارت بیشتر بر ساعت تردد قطارهای مترو/ اولویت اورهال واگن‌ها مترو به جای توسعه خطوط و ایجاد تراموا

‌نظارت بیشتر بر ساعت تردد قطارهای مترو/ اولویت اورهال واگن‌ها مترو به جای توسعه خطوط و ایجاد تراموا

سوده نجفی در صحن علنی شورای شهر تهران خطاب به معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری تهران متذکر شد: تعداد زیادی از پله‌های برقی مترو در ایستگاه‌ها غیرفعال است و نیاز به تعمیر دارد، این مشکل موجبات نارضایتی و ناراحتی معلولان و سالمندان را فراهم کرده است که باید به آن رسیدگی شود.

به گزارش شهردارآنلاین؛ وی‌ با تاکید بر اینکه ایستگاه‌های مترو حداقل تا ساعت ۲۲و‌۳۰ دقیقه باید فعالیت داشته باشند ادامه داد: اما متاسفانه در بسیاری از خطوط از ساعت ۲۲ به بعد هیچ قطاری حرکت نمی‌‌کند.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر در خصوص برخورد با دستفروشان مترو عنوان کرد: متاسفانه برخوردهای نامناسبی با برخی از دستفروشان مترو صورت گرفته است که ضرورت دارد پیگیری‌های لازم در این خصوص انجام شود.

نجفی همچنین پس از استماع گزارش نظارتی ۶ ماهه نخست معاونت حمل‌و‌نقل و ترافیک افزود: در لایحه اصلاح بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران مبلغ ۲۰۰میلیارد تومان به احداث تراموا در شهر و‌ ۲۰۰میلیارد تومان هم به خط ۱۰ مترو‌ی شهری اختصاص داده است که با توجه به نامناسب بودن وضعیت کنونی خطوط مترو که میراث گذشتگان است بهتر است این ردیف بودجه به اورهال و بازسازی واگن‌ها اختصاص داده شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط