1401/09/07-22:39
در نشست شورای معاونین و مدیران منطقه ۱۵ مطرح شد؛

انجام کارهای کوچک محلی رضایت های بزرگ مردمی دربر دارد.

انجام کارهای کوچک محلی رضایت های بزرگ مردمی دربر دارد.

نشست شورای معاونین و مدیران منطقه ۱۵ برگزار و در این جلسه بر تکریم ارباب رجوع، رفتار شایسته با آنان، تلاش برای کم کردن مراجعات شهروندان به حوزه ها، توجه به مطالبات محلی در دیدارهای مردمی و جلب رضایتمندی تاکید شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، شرفی در این نشست با تاکید بر توجه به درخواست‌های مردمی در جلسات توسعه محلی و دیدارهای مردمی در مساجد، سرای محلات و بازدیدهای میدانی گفت: کارهای کوچک رضایت های بزرگی دارد.

او در ادامه افزود: در برنامه های حضور در نواحی و محلات پای صحبت شهروندان می نشینیم تا نظرات و نیازهای آنان را بشنویم، پس چه بهتر که این نظرات و مطالبات را در اولویت کاری در محلات قرار دهیم تا مردم تاثیر آن را مشاهده کنند.

شرفی در ادامه خاطر نشان کرد: مسجد مکان مقدسی است و باید به این موضوع توجه داشته باشید که ملاقات در مسجد با ملاقات‌های دیگر متفاوت بوده و باید تمام تلاش خود را به کار بببندیم که خواسته های مردم که در مساجد مطرح می شود حل شده و یا حداقل تا جایی که مقدور باشد؛ شهروند به خواسته هایش نزدیک شود.

شهردار منطقه به حضور سرزده در حوزه ها و صحبت با مراجعین به شهرداری منطقه اشاره کرد و یادآور شد: کار ارباب رجوع را کار خود بدانید و با آنان همانطور رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار شود. باید کار مردم به درستی انجام و از رفت و آمدهای اضافی مراجعین بین حوزه ها و سرگردانی آنها پرهیز شود.

شرفی با تاکید بر رفتار شایسته و رعایت ملایمت با شهروندان خاطر نشان کرد: در ارتباط با اخطاریه های کتبی نظیر تخلفات اجرای رای و... نیز از متن های ملایم و لطیف استفاده کرده و از ایجاد رعب و وحشت در مردم بپرهیزید.

این گزارش حاکیست، شهردار منطقه در پایان با تاکید بر موضوع نگهداشت شهر و پاکیزگی محلات گفت: همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال، نواحی آمادگی لازم را برای نظافت محلات داشته باشند تا مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.

شایان ذکر است، این نشست به ریاست شهردار منطقه و با حضور معاونین و مدیران منطقه برگزار و هماهنگی های لازم برای حضور نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در منطقه به منظور بازدید از پروژه ها، نشست با نخبگان، دیدار با پرسنل، دیدار با خانواه شهید و... به عمل آمد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط