1401/09/07-22:44
شهردار منطقه شش خبر داد:

ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی با بهره‌مندی از ظرفیت فرهیختگان و نخبگان محلی

ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی با بهره‌مندی از ظرفیت فرهیختگان و نخبگان محلی

نشست هم اندیشی ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی  محله نظامی گنجوی با حضور شهردار منطقه، مدیر اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران و معتمدین محله نظامی گنجوی برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، رضا محمدی شهردار منطقه در این نشست که با حضور مهدی امیری مدیرکل آموزش شهروندی شهرداری تهران برگزار شد گفت: گسترش شهرها و توسعه زندگی آپارتمانی از اهداف اجرای طرح پویش ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی است، با توجه به وضعیت ساکنین و شهروندان منطقه که بخش عظیم آن از فرهیختگان، نخبگان، افراد شاخص بازنشسته و زندگی شهروندی دانشجویی در قلب پایتخت است به نظر می رسد ما ظرفیت لازم برای اجرای موفق این پویش و طرح را داریم.

شهردار منطقه ۶ تاکید کرد: به منظور ارتقای رفتارهای شهروندی متناسب با سبک زندگی در شهرهای جدید و کاهش چالش های زندگی شهری اجرای این پویش ها با همکاری خود شهروندان اهمیت زیادی دارد که در این مسیر سراهای محله، مساجد و معتمدان ساکن محله جامعه هدف خوبی هستند که می توانند در زمینه آموزش فرهنگ آپارتمان‌نشینی همچون بازوان قدرتمندی مدیریت شهری را یاری رساند.

وی افزود: تشکیل گروه‌های کوچک محلی و اجرای خرد اجتماع محور پویش در محله ها در تحقق اهداف طرح به منظور آشنا کردن شهروندان با قوانین شهری و فرهنگ سازی اهمیت زیادی دارد.

مدیرکل اداره آموزش های شهروندی شهرداری تهران  نیز با اشاره به اینکه بیش از ۸۵ درصد مردم تهران در آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی سکونت دارند بر اهمیت بحث آموزش تاکید کرد و به محورهای اصلی اجرای طرح در شهر تهران پرداخت.

گفتنی است طرح ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی در ابعاد مختلف میدانی و تبلیغاتی در سطح مناطق شهر تهران با محوریت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی برگزار می گردد.

نظرات

captcha
  • حمیدرضا 13 اسفند

    ان شاءالله درهمه مناطق پیگیری واجرابشود

اخبار مرتبط