1400/06/24-12:51

بازدید رئیس فدراسیون اسکواش از سالن اسکواش برج میلاد / سالن اسکواش برج میلاد یکی از بهترین سالن ها در کشور است

بازدید رئیس فدراسیون اسکواش از سالن اسکواش برج میلاد / سالن اسکواش برج میلاد یکی از بهترین سالن ها در کشور است

رئیس فدراسیون اسکواش ایران در حاشیه بازدید از سالن اسکواش در حال تکمیل برج میلاد گفت: اقدامات صورت گرفته برای ساخت این سالن بسیار حرفه ای است و به جرأت می توانم بگویم که این سالن یکی از بهترین سالن های اسکواش کشور است که در هفته تربیت بدنی با حضور مقامات ورزشی و شهری افتتاح خواهد شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی برج میلاد، مسعود سلیمانی صبح روز 23 شهریورماه به همراه جمعی از مدیران فدراسیون اسکواش ایران از سالن در حال تکمیل اسکواش برج میلاد بازدید کرد و ساخت این مجموعه ی ورزشی تخصصی را در برج میلاد تهران، به فال نیک گرفت.

وی با تشکر از مدیرعامل برج میلاد افزود: این مجموعه بدون تلاش و همت برج میلاد راه اندازی نمی شد و امروز بسیار خوشحالیم که ساخت این مجموعه با سرمایه گذاری صد درصدی بخش خصوصی در شهر تهران راه اندازی شد.

به گفته سلیمانی، مراحل نهایی سالن اسکواش برج میلاد در حال انجام است و بزودی در هفته تربیت بدنی با حضور وزیر ورزش و جوانان و مدیران شهری افتتاح می شود.

وی گفت: برای همه تلاشگران این عرصه که به توسعه و رشد اسکواش در مسیر اهداف ترسیمی مجموعه اسکواش کشور فعالیت می نمایند و همچنین خانواده کاشفی که از بزرگان  و حامیان ورزش اسکواش هستند آرزوی توفیق دارم.

رئیس فدراسیون اسکواش ایران تاکید کرد: مذاکراتی برای حضور رئیس فدراسیون جهانی اسکواش در ایران انجام گرفته است و در صورت حضور ایشان قطعاً بازدیدی از این مرکز در برج میلاد خواهیم داشت تا اگر امکان داشته باشد میزبانی مسابقات جهانی را نیز برعهده بگیریم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط