1401/09/12-22:08
استقبال از بارش‌های احتمالی روزهای زمستانی؛

شارژ مخازن مخصوص شن در ۷۰ نقطه پرتردد منطقه ۱۵

شارژ مخازن مخصوص شن در ۷۰ نقطه پرتردد منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵، از آماده باش کامل نیروهای خدمات شهری به منظور مواجه با شرایط متنوع جوی در روزهای سرد زمستانی خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، رضا شرفی از آماده باش کامل نیروهای خدمات شهری به منظور مواجه با شرایط متنوع جوی خبر داد و افزود: این حوزه با برنامه ریزی دقیق و مشخص، تلاش خود را برای ارائه خدمات سریع و بهنگام در رفع آبگرفتگی و یخ زدگی احتمالی معابر در هنگام نزولات آسمانی انجام می دهد.

به گفته او؛ در این راستا مخازن مخصوص شن براساس نقشه GIS در ۷۰ نقطه باب الرضای تهران شامل بزرگراه ها، رمپ و لوپ ها، معابر و پل‌های عابر پیاده مستقر شد.

شهردار منطقه اضافه کرد: بر اساس دستورالعمل ستاد برفروبی سه موقعیت قبل از بارش، حین بارش و بعد از بارش برنامه ریزی شد تا در مواجهه آن را به خوبی اجرا کنیم.

شرفی ادامه داد: ۲ هزار و ۲۰۰ نیروی انسانی در بخش خدمات شهری، فضای سبز، مسیل ها و قنوات، معبربان شهربان و حوزه حمل‌ونقل و ترافیک با بهره گیری از وسایل و تجهیزات فردی و نیز ۲۱۵ دستگاه ماشین آلات تخصصی در آمادگی کامل هستند.

او با اشاره به اینکه ستاد برف روبی منطقه تشکیل شده است، افزود: تشکیل ۱۲ سایت برف روبی شامل یک سایت مرکزی، ۴ سایت در بزرگراه های امام رضا(ع)، آزادگان و شهید نجفی رستگار و ۷ سایت در نواحی هفتگانه از دیگر تمهیدات اين منطقه است.

شهردار منطقه در پایان به کنترل آنلاین ماشین آلات، استقرار مسئول فوریت ها و خدمات اضطراری در سایت مرکزی برف روبی اشاره کرد و گفت: ۲ هزار تن مصالح مورد نیاز نیز برای موقعیت اضطراری احتمالی تهیه شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط