1401/09/12-22:48
شهردار منطقه ۱۳ در آیین بهره برداری پروژه های مناسب سازی معابر پایتخت خبر داد:

اختصاص امکانات ویژه معلولان در طرح احداث بوستان ۱۱ هکتاری جنگ افزار سازی

اختصاص امکانات ویژه معلولان در طرح احداث بوستان ۱۱ هکتاری جنگ افزار سازی

شهردارمنطقه ۱۳ در آیین بهره برداری از پروژه های مناسب سازی معابر و فضاهای عمومی ویژه معلولان شهر تهران با اشاره به احداث بوستان بزرگ ۱۱ هکتاری در منطقه ۱۳، از اختصاص امکانات و ملزومات ویژه معلولان در این بوستان خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی در آیین بهره برداری از پروژه های مناسب سازی معابر و فضاهای عمومی ویژه معلولان شهر تهران که با حضور دکتر زاکانی شهردار تهران، رئیس شورای شهر تهران و معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و جمعی از معلولان به صورت ویدئو کنفرانس و با همراهی شهرداران مناطق ۱۷، ۲، ۵ و ۱۳ همزمان با پانزدهمین برنامه شنبه های امید و افتخار برگزار شد، گفت: برنامه مصوب مناسب سازی منطقه ۱۳ در ۸ ماهه ابتدای سال جاری، ۱۳کیلومتر بوده که حدود ۳۰ درصد بیشتر از برنامه مصوب و به وسعت ۱۷ کیلومتر اجرایی شده و در نظر داریم این میزان را به ۲۲ کیلومتر افزایش دهیم که حدود ۶۰ درصد فراتر از برنامه سالانه محقق می شود.

شهردارمنطقه ۱۳ با بیان اینکه در ۸ ماه گذشته، ۵ بوستان، مناسب سازی شده است، افزود: این طرح ها شامل نصب لوازم ورزشی، نیمکت ویژه افراد توان یاب، بهسازی و تعویض کفپوش محل بازی کودکان، مناسب سازی معابر و... در بوستان ها می باشد.

او با اشاره به مناسب سازی سه ساختمان در سال جاری برای معلولان افزود: این ساختمان ها متعلق به دو سرای محله و معاونت عمران و حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۱۳ است.

محمد هادی علی احمدی، یکی از اقدامات مهم منطقه ۱۳ در سال جاری را مناسب سازی ۱۷ معبر شریانی و میادین اصلی برشمرد و اظهار داشت: خیابان پیروزی به عنوان یکی از معابر شریانی شرق تهران، امامت، پنجم نیروی هوایی، صفا و مرتجائی، فلکه اول، دوم نیروی هوایی و میدان امامت برای تمامی قشر ها به ویژه معلولان تسهیل شده است. 

شهردار منطقه ۱۳ در پایان ، نوید تبدیل بوستان بزرگ جنگ افزارسازی در بافت فرسوده منطقه را به بوستان دوستدار معلولان داد که در این بوستان ۱۱ هکتاری همه ملزومات و امکانات این قشر مهم جامعه لحاظ می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط