1401/09/14-15:32
در آبان ماه ۱۴۰۱ صورت گرفت؛

آموزش بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ نفر ساعت ترافیک در منطقه ۱۳

آموزش بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ نفر ساعت ترافیک در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از آموزش بیش از ۲ هزار و ۸۸۰ نفر ساعت مباحث ترافیکی ویژه دانش آموزان و توانیابان در ماه آبان خبر داد و گفت: در راستای آموزواره فصلی حرکت در فصل پاییز، حدود ۳۰۰ اثر در آبان ماه جمع آوری شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمدهادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به ضرورت آموزش مباحث راهنمايي و رانندگي و مسائل امنيتي به دانش آموزان و شهروندان در مدارس شهرهای بزرگ گفت: معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۱۳ با تدارک دوره های آموزشی سعی بر کاهش دادن معضلات اجتماعی و شهری نشات گرفته از رفتارهای ترافیکی شهروندان را داشته که در این راستا بحث آموزش به دانش آموزان در مدارس و شهروندان در سرای محلات به منظور فرهنگ سازی در دستورکار است که در  این زمینه در ماه گذشته حدود ۲۵۰۰ نفر آموزش در مدارس و سرای محلات و ۳۸۰ نفر ساعت ویژه توانیابان ارائه شده است.

او با اشاره به برگزاری آموزواره فصلی حرکت در پاییز در راستای ترویج رفتارهای درست ترافیکی افرود: در این راستا، حدود ۳۰۰ اثر در قالب عکس، فیلم کوتاه، خاطره و نقاشی جمع آوری و به دبیرخانه این آموزواره ارسال شده و شهروندان تا نیمه آذر ماه فرصت دارند در این آموزواره شرکت کنند. 

شهردار منطقه ۱۳ در خصوص اقدامات ترافیکی  همچنین به حدود ۶۸۰ متر نصب گاردریل و تعمیر و مرمت نرده های ایمنی اشاره کرد و افزود: ۳۶۲ عدد تجهیزات ترافیکی شامل نیوجرسی، بشکه ایمنی، کاشن تانک، استوانه و بشکه ایمنی و علائم ایمنی افقی برجسته جهت ایمن سازی رفت و آمد شهروندان و کاهش تصادفات در آبان ماه نصب و جانمایی شده است.

همچنین به گفته سیدامیر سید هنجن، ۱۱۸ عدد تابلوی ترافیکی شامل اخطاری و اسامی معابر و اماکن، انتظامی، هدایت مسیر، معابر و اماکن و انتظامی در محدوده منطقه ۱۳ نصب و مرمت شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط