1401/09/14-19:52

آماده سازی ۲ بوستان و ۳ معبر در منطقه ۱۵ برای تردد معلولان

آماده سازی ۲ بوستان و ۳ معبر در منطقه ۱۵ برای تردد معلولان

شهردار منطقه ۱۵ از مناسب سازی ۲ بوستان و ۳ معبر در باب الرضای تهران به منظور تسهیل تردد آسان و ایمن معلولان خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، رضا شرفی با اشاره به اینکه افراد دارای معلولیت باید از تمام حقوق شهروندی برخوردار باشند، افزود: عمليات مناسب‌سازی معابر و بوستان‌ها برای حضور افراد دارای معلولیت در حال انجام است و اکنون بوستان های میرعماد در ناحیه ۳ و راستیان در ناحیه ۶ مناسب سازی شده و آماده بهره برداری است.

به گفته او؛ در اين بوستان ها با اقدامات و تمهیداتی نظیر رنگ آمیزی نیمکت، سطل زباله، هرس شاخه های سرگیر، نصب آبخوری معلولین، نیمکت ویژه معلولین، تابلو راهنما، بهسازی کف پوش ها، جا به جایی گلدانهای مزاحم در مسیر نابینایان، جانمایی پارکینگ معلولین، تعویض و ایجاد درپوش به روی تأسیسات کف بوستان، نصب ست تندرستی ویژه معلولین و احداث رمپ های مخصوص تردد آنها، مناسب سازی انجام شد.

شرفی با اشاره به اینکه ۵ بوستان دیگر شامل بوستان های گلگشت، گلچین، وحدت، گل نرگس و والفجر نیز در حال اجرای عملیات مناسب سازی است، افزود: ۳ معبر در نواحی ۴ و ۶ به نام های والفجر، بوعلی غربی و مسلم نیز با نصب کف پوش های مخصوص، کف پوش با نوار بساوایی و کف پوش های سکه ایی در تقاطع ها، اصلاح ورودی، رمپ و نصب پل بهسازی و مناسب سازی شد.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه از ۳۰ کیلومتر معبری که امکان مناسب سازی دارند، تاکنون ۱۲ کیلومتر مناسب سازی شده است، افزود: معابر نبرد، رضایی، ابوذر، انورزاده، ۱۷ شهریور، صالحی، ذوالفقاری و نباتی و احدی نیز درحال اجرای عمليات مناسب سازی اند تا ۹ معبر ديگر برای تردد معلولان آماده شود.

شرفی در پایان به طرح مناسب سازی ابنیه ها ویژه معلولین اشاره کرد و گفت: دو ساختمان سرای محله ابوذر و مطهری نيز به زودی در دستور کار مناسب سازی قرار می گيرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط