1401/09/15-12:11
مراسم اهدای تجهیزات عمرانی و هوشمندسازی به ۱۶۴ مدرسه منطقه ۱۲؛

سرمایه‌گذاری روی دانش‌آموزان، آینده کشور را بیمه می‌کند

سرمایه‌گذاری روی دانش‌آموزان، آینده کشور را بیمه می‌کند

شهردار منطقه ۱۲ در مراسم اهدای تجهیزات عمرانی و هوشمندسازی به ۱۶۴ مدرسه منطقه تأکید کرد: هرچه بیشتر برای آموزش و پرورش دانش‌آموزان امکانات فراهم کنیم، آینده کشور را بیمه کرده‌ایم.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، مراسم اهدای تجهیزات عمرانی و هوشمندسازی به ۱۶۴ مدرسه منطقه ۱۲ با حضور امیر یزدی، شهردار منطقه، مهدی امیری، مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران، احمدرضا اصلانی، مدیر اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۲ به همراه معاونان این اداره، سیدامیرحسین ساداتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۲، شهرداران نواحی 6گانه و برخی مدیران شهری این منطقه در ساختمان سوله بحران شهرداری منطقه ۱۲ برگزار شد.

در این مراسم یزدی با اشاره به اقلام تهیه‌شده گفت: این اقلام حسب نیازی که اداره آموزش و پرورش تشخیص داده، تهیه شده و هدف این بوده که از این طریق در سرمایه‌گذاری عظیمی که نظام و دولت به وسیله آموزش و پرورش برای فرزندان عزیزمان انجام می‌دهند، سهم اندکی داشته باشیم.

شهردار قلب طهران با ابراز امیدواری از اینکه در کشور، زمینه بهترین آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان مهیا شود، افزود: آینده این کشور در دستان دانش‌آموزان و نسل‌های آتی است؛ از‌این‌رو هرچه ما برای این عزیزان به منظور آموزش بهتر و پرورش مناسب‌تر امکانات فراهم کنیم، در واقع در آینده کشور را بیمه کرده‌ایم.

در ادامه امیری ضمن بیان این مطلب که نگاه کلان فرهنگی و اجتماعی به جوانان و نوجوانان است، بیان کرد: این نگاه از اقدامات تربیتی در همین مدارس شروع می‌شود که الحمدالله اکنون شاهد تقویت بخش سخت‌افزاری در این حوزه هستیم و با توفیق الهی باید در تقویت بخش نرم‌افزاری در مدارس کوشا باشیم.

وی افزود: اگر به موضوعات فرهنگی و اجتماعی به عنوان موضوعاتی زودبازده نگاه نکنیم، در واقع مهم‌ترین اقدامات ما باید برای گروه کودک و نوجوان باشد؛ چراکه این گروه، بیشترین تأثیرگذاری را در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی خواهند داشت.

مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران، مدیران و کارشناسان این اداره را سربازان آموزش و پرورش خواند و گفت: ما آماده‌ایم در کنار همدیگر کار کنیم و ان‌شاالله فرصت خدمت را مغتنم بشماریم و نتایج خوبی برای مردم عزیزمان رقم بزنیم.

اهدای تجهیزات عمرانی و هوشمندسازی از سوی شهرداری منطقه ۱۲ به ۱۶۴ مدرسه با اولویت مدارس محروم انجام شد. این وسایل شامل وسایل هوشمندسازی (لب‌تاب، کامپیوتر، اسکنر، پرینتر و دستگاه کپی) و اقلام عمرانی برای ساخت و تعمیر آبخوری‌ها و سرویس‌های بهداشتی (سرامیک، کاشی، شیرآلات، پکیج، آبگرمکن و...) بود؛ همچنین ایزوگام برای تعمیرات سقف و رنگ برای رنگ‌آمیزی کلاس‌ها تهیه شده و در اختیار مدارس قرار گرفته است./خبر طهرون

نظرات

captcha

اخبار مرتبط