1401/09/15-18:05
در بازدید شهردار منطقه ۱۹ مطرح شد؛

پیشرفت پروژه های عمرانی منطقه ۱۹ با سرعت ادامه دارد

پیشرفت پروژه های عمرانی منطقه ۱۹ با سرعت ادامه دارد

شهردار منطقه ۱۹ با هیئت همراه در راستای بررسی پیشرفت پروژه های احداثی با حضور در محل پروژه ها از آنها بازدید و وضعیت آنها را بررسی کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی در راستای بررسی روند اجرایی احداث سرای محله اسماعیل آباد ضمن مشاهده این پروژه بر لزوم بهره برداری از پروژه ها در آینده نزدیک با تسریع در تکمیل آنها خبر داد.

کانال مدفون هدایت آب های سطحی شقایق به طول ۷۰ متر و در عرض ۱/۵ متر به عمق ۲ متر که نسبت به رفع نشست سقف این کانال اقدام شده است از دیگر مکان های مورد بازدید فرهادی بود که در این خصوص افزود: با توجه به ریزش سقف کانال به دلیل فرسودگی و آبگرفتگی در بوستان شقایق پس از عملیات لجن برداری اصلاح و افزایش ظرفیت کانال در دستور کار قرار گرفت که با بکارگیری ۱۳ تن میلگرد و ۱۰۰ مترمکعب عملیات بتن ریزی در این محدوده اجرا شد.

شهردار منطقه سپس با حضور در پایانه شهید سروری از عملیات بهسازی این مکان بازدید کرد و گفت: اجرای اقدامات زیباسازی و نصب المان و علائم ترافیکی طی دوهفته آینده انجام خواهد شد.

تصفیه خانه میدان مرکزی میوه و تره بار با ظرفیت تصفیه ۲ تا ۳ هزار مترمکعب پساب در شبانه روز از دیگر پروژه های مورد بررسی فرهادی در این بازدید بود که او با اشاره به اینکه بهره برداری از این تصفیه خانه گام بسیار مهمی در راستای کاهش آلودگی های زیست محیطی دارد خواستار تکمیل هرچه زودتر این پروژه تا ۲۲ بهمن ماه شد.

بازدید از عملیات دیوار چینی حریم حوزه علمیه مشکات و ابراز رضایت شهردار منطقه از اجرای این پروژه از دیگر مکان های مورد بازدید بود که فرهادی در این خصوص افزود: این پروژه طی چهار مرحله در حال انجام است که تا هفته آینده وارد مرحله سوم خواهد شد.

بازدید از روند اجرایی بازسازی اساسی پروژه احداث مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، مخزن ذخیره آب بوستان شقایق (دریاچه) و عملیات احداث پارکینگ جانباز از دیگر مکان های مورد بازدید شهردار منطقه بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط