1401/09/16-11:11

آغاز عملیات بهسازی آسفالت در مقاطعی از بزرگراه آزادگان

آغاز عملیات بهسازی آسفالت در مقاطعی از بزرگراه آزادگان

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از آغاز پروژه جدید این معاونت با هدف بهسازی روکش آسفالت بخش هایی از بزرگراه آزادگان خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، عباس شعبانی با اعلام این خبر افزود: گسترش عوارضی از قبیل ترک های طولی و عرضی و ایجاد چاله و نشست در روسازی آسفالت بزرگراه آزادگان طی ماه های اخیر سبب شد تا بهسازی مقاطعی از این بزرگراه در دستورکار معاونت فنی و عمرانی قرار گیرد تا به این ترتیب ضمن رفع مشکلات موجود، سطح مناسب سرویس دهی در این شریان مهم بزرگراهی حفظ شود.
 
وی برنامه زمانبندی این پروژه مرمتی را شامل ۹ ماه دانست و یادآور شد: طی این بازه زمانی بخش هایی از مسیرهای تندرو و کندروی بزرگراه آزادگان در بخش حدفاصل بزرگراه بسیج تا بزرگراه فتح در دو مسیر رفت و برگشت به طول حدود ۵۴ کیلومتر بهسازی خواهد شد.
 
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، تراش و روکش مکانیزه آسفالت و اصلاح شیب به منظور هدایت بهتر آبهای سطحی را از مهمترین اقدامات اصلاحی در این پروژه خواند.
 
شعبانی با اشاره به آغاز این پروژه در تاریخ هفتم آبان ماه در بخش حدفاصل بزرگراه شهید تندگویان تا بزرگراه شهید کاظمی(شرق به غرب)، از اجرای شبانگاهی عملیات اجرایی در مقاطع فاقد کندرو خبر داد و گفت: عملیات بهسازی در سایر مقاطع با توجه به کاهش دما، در شیفت روز و ضمن انحراف ترافیک انجام خواهدشد

نظرات

captcha
  • الهام 26 آذر

    باتوجه به اینکه این مسیر یکی از اصلی ترین ها میباشد مدت زمان در نظر گرفته بسیار طولانی میباشد و تردد را برای مسافران بسیار سخت کرده است

  • فرید 26 آذر

    لطفا رسیدگی کنید هرروز هروز ترافیک -پرا نیروهای بیشتری نمیگذارید تا سریعتر انجام شود و به فکر مردم نیستید

اخبار مرتبط