1401/09/20-21:00
شهردار منطقه ۷ در نشست با دبیر هیات مرکزی گزینش شهرداری تهران تاکید کرد؛

بحث مترو و خطوط حمل‌ونقل انبوه بر و نیمه انبوه بر، از اولویت های مدیریت شهری منطقه ۷ است/دسترسی مناسب شهروندان به حمل‌ونقل عمومی، نقش بسیار مهمی در کیفیت زندگی اقتصادی خانوار دارد

بحث مترو و خطوط حمل‌ونقل انبوه بر و نیمه انبوه بر، از اولویت های مدیریت شهری منطقه ۷ است/دسترسی مناسب شهروندان به حمل‌ونقل عمومی، نقش بسیار مهمی در کیفیت زندگی اقتصادی خانوار دارد

نماینده شهردار و دبیر هیات مرکزی گزینش شهرداری تهران به همراه جمعی از مدیران خود ضمن حضور در منطقه ۷ با شهردار و کارکنان این منطقه دیدار کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، در این نشست نصراله آبادیان شهردار منطقه ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه الزهرا(س)، گفت: همه ما در مقاطع مختلف گزینش را تجربه کرده ایم زیرا موضوع گزینش از اهمیت بسزایی برخوردار است. اگر از ابتدا زمانی که همکاران وارد سیستم می شوند از نظر کیفی سنجیده شوند حراست و بازرسی کارکمتری را با آن افراد خواهد داشت بنابراین گزینش اولیه همکاران اهمیت بالایی دارد.

وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به تاکیداتی که مقام معظم رهبری در خصوص گزینش دارند این امر نشان دهنده تاثیر بسزای گزینش در تصمیم گیری و تصمیم سازی های مهم در کشور است.

در ادامه شهردار منطقه ۷ به ارائه گزارش اقدامات انجام شده در منطقه پرداخت و گفت: این منطقه از لحاظ موضوعات جغرافیای سیاسی و استقرار نهادهای حاکمیتی از قبیل ستاد کل نیروهای مسلح، ستاد کل ارتش، ستاد نیروی انتظامی شهر تهران و… از اهمیت ویژه ای در بین مناطق ۲۲گانه برخوردار است. از لحاظ شهرسازی نیز این منطقه بیش از ۳۰۰ هکتار بافت فرسوده دارد که از این حیث مقام چهارم را در شهر تهران داراست.

وی با اشاره به تفاوت کیفیت زندگی در شرق و غرب منطقه ۷، تاکید کرد: همانطور که شهرداری تهران به صورت کلان در تلاش است تا شمال و جنوب شهر تهران را به هم نزدیک کند ما هم در این منطقه می کوشیم تا کیفیت زندگی در شرق و غرب منطقه را یکسان کنیم بنابراین برای اجرای این طرح نیاز داریم طرح جامع و طرح تفضیلی منطقه ۷ بازنگری شده و در اسناد فرادست‌به عنوان نقشه راه تعبیه شود از همین رو در تلاشیم تا بتوانیم اسناد فرادست را به این هدف هدایت کرده تا توسعه در این منطقه با یک‌شیب مناسب حرکت کند.

آبادیان یادآور شد: با توجه به اینکه بخشی از خط ۶ و ۱۰ مترو در این منطقه قرار دارد سرعت بخشیدن در بهره برداری از ایستگاه های آنها در دستورکار منطقه قرار دارد.

وی تصریح کرد: طی بازدید شهردار تهران در اواسط سال گذشته و همکاری موثر با بانک شهر توانستیم ایستگاه های مربوط به خط ۶ واقع در این منطقه را فعال کرده و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد افتتاح ایستگاه های مترو در بهار شیراز و میدان سپاه باشیم تا بتوانیم در ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان تاثیر بسزایی بگذاریم.

به گفته شهردار منطقه ۷ پروژه های فرهنگی، مذهبی و دینی در سطح منطقه وجود داشته که در سالهای گذشته به دلیل احداث بزرگراه امام علی(ع) در طرح تعریض قرار گرفتند اما شهرداری این منطقه از تمام ظرفیت های خود در حال استفاده است تا از نو این پروژه ها را راه اندازی کند.

وی در پایان تاکید کرد: موفقیت هایی که امروز در این منطقه شاهد آنها هستیم بدون شک متاثر از وجود کارمندان و مدیران با تجربه و کارآمدی است که از تخصص کافی برخوردارند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط