1401/09/21-13:25
طی یک ماه اخیر انجام شد؛

تسطیح و پاکسازی ۲۵۰ هزار مترمربع اراضی بایر در منطقه ۱۹

تسطیح و پاکسازی ۲۵۰ هزار مترمربع اراضی بایر در منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ از تسطیح و پاکسازی ۲۵۰ هزار مترمربع اراضی بایر و حمل ۶۰۰ مترمکعب خاک و نخاله طی یک ماه اخیر در نواحی پنجگانه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اعلام این خبر افزود: در راستای حفظ محیط زیست و نگهداشت شهر طی یکماه اخیر نسبت به تسطیح ۲۵۰ هزار مترمربع اراضی بایر، حمل و بارگیری ۶۰۰ مترمکعب خاک و نخاله و طعمه گذاری ۶۸۵ مورد منافذ برای مبارزه با جانوران مضر شهری اقدام شد.

ضمن اینکه روزانه ۶ میلیون ۵۰۰ هزار مترمربع رفت و روب معابر اصلی و فرعی در محدوده منطقه به صورت مستمر در حال انجام است.

او با اشاره به اینکه با آغاز فصل بارش ها به طور مستمر و طبق برنامه زمانبندی لایروبی انهار انجام می شود افزود: لایروبی انهار روباز و روبسته در محدوده به طول ۱۳ هزار متر انجام و در هنگام نزول بارش های آسمانی در نقاط آبگیر و حساس ۱۰ نفر نیروی کارگری مستقر می شوند.

همچنین راه اندازی ستاد برف روبی و سایت های اصلی و فرعی در شش نقطه و استقرار ۵۰۰ عدد کیسه های شن و نمک در رمپ و لوپ پل ها و نقاط حساس بزرگراهی از دیگر اقدامات انجام شده از آغاز فصل بارش ها است.

به گفته این مسئول شستشوی جداول و گاردریل ها روزانه ۸۰ هزار متر طول،شستشوی المان های شهری، تابلوهای ترافیکی، ایستگاه های اتوبوس و پل های عابر پیاده، تعمیر و رنگ آمیزی مخازن و زیر مخازن از فعالیت هایی هستند که به صورت مستمر در حال انجام است.

براساس این گزارش راه اندازی یک سایت تعمیرگاهی مخازن ذخیره سازی موقت پسماند، اعزام کارگران خدمات شهری به درمانگاه منطقه برای چکاپ سالیانه، رسیدگی به وضعیت اسکان های کارگری نواحی، بازدید میدانی صبحگاهی از نواحی به صورت مستمر، اجرای طرح نگهداشت محله ای، معابر بزرگراهی، معابر منطقه، رفع سد معبر گلفروشان شهید هاشمی، وانتی ها و چرخی ها از دیگر اقدامات اداره خدمات شهری است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط