1401/09/21-21:35

نشست هم‌اندیشی دبیران کانون‌های محیط زیست محلات ۱۴ گانه منطقه ۷

نشست هم‌اندیشی دبیران کانون‌های محیط زیست محلات ۱۴ گانه منطقه ۷

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۷ از برگزاری نشست هم اندیشی دبیران کانون های محیط زیست محلات ۱۴گانه این منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، مصطفی علیپور با بیان این خبرگفت: جلسه‌ای با حضور مدیران سرای محلات و دبیران محیط زیست محلات ۱۴ گانه، رئیس اداره محیط زیست منطقه و کارشناسان اداره محیط زیست نواحی ۵ گانه در خصوص شیوه‌نامه خانه‌های محیط‌زیست و معضلات و مشکلات محلات در سالن کنفرانس شهرداری منطقه ۷ برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد که تمامی سراها دبیران محیط زیست محلات را به اداره محیط زیست منطقه معرفی کرده و اقدامات موثر به منظور افتتاح خانه‌های محیط زیست در دستور کار قرار گیرد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۷ خاطر نشان کرد: در این جلسه به منظور نظام مند نمودن و یکپارچه سازی انتخاب مسئول واجد صلاحیت خانه محیط زیست و جذب اعضاء داوطلب و فعال در زمینه محیط زیست شهری و ارتقاء سطح فعالیت‌ها در خانه‌های محیط زیست سرای محلات منطقه ۷ از مدیران سرای محلات دعوت به عمل آمد تا در دستیابی به منطقه پاک و دوستدار محیط زیست با این معاونت همکاری نزدیکتری داشته باشند.

گفتنی است در این جلسه دبیران و مدیران سرای محلات نقطه نظرات خود را در خصوص مسائل و مشکلات موجود در زمینه محیط زیست محلات را مطرح کردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط