1401/09/22-14:46
با هدف ارتقای كيفيت زندگی زنان سرپرست خانوار انجام شد؛

آغاز فاز دوم به ‌روزرسانی اطلاعات ۴۰۰ نفر در سامانه بانوان سرپرست خانوار منطقه ۱۹

 آغاز فاز دوم به ‌روزرسانی اطلاعات ۴۰۰ نفر در سامانه بانوان سرپرست خانوار منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ از آغاز فاز دوم به روزرسانی سامانه اطلاعات ۴۰۰ نفر از بانوان سرپرست خانوار و بدسرپرست به منظور ارزیابی و پایش شرایط اجتماعی و اقتصادی آنها خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اعلام اين خبر تصريح كرد: با توجه به اين كه بانوان كم برخوردار و سرپرست خانوار به دليل مشكلات با انواع چالش های اقتصادی و اجتماعی روبه رو هستند، اداره امور بانوان به منظور ارائه هر چه بهتر خدمات به آنها، شناسايی ورودی های جديد و ارزيابی پيامد خدمات ارائه شده شرايط متقاضيان در سامانه و نيز بازنگری و اصلاح اطلاعات آنها را در دستورکار  دارد.

او هدف از اجرای اين طرح را ارائه خدمات هدفمند و به روزرسانی اطلاعات سامانه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، شناسايی افراد جديد از گروه هدف، تسهيل فرآيند خدمت رسانی در راستای افزايش رضايت مندی و زمينه سازی ارتقای كيفيت زندگی زنان سرپرست خانوار و زنان كم برخوردار عنوان کرد.

فرهادی خاطر نشان کرد: فاز دوم به روزرسانی سامانه در واقع  بررسی افراد ثبت شده با كد «شهروند» و تبديل افراد واجد شرايط به كد «زن سرپرست خانوار» است كه طی اجرای بازده زمانی ۴۵ روزه اين طرح بيش از ۴۰۰ بانوی سرپرست خانوار كه شرايط حمايت و عضويت در سامانه توانمندسازی بانوان را دارند با تماس تلفنی كارشناسان اداره بانوان مورد پايش و غربالگری قرار می گيرند تا زمينه توانمندسازی هر شخص مشخص و ثبت شود.

به گفته این مسئول بانوانی كه در سامانه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، با عنوان زن سرپرست خانوار ثبت شده اند و يا زنانی كه در این سامانه، با عنوان شهروند ثبت شده اند و همچنين زنان كم برخوردار وسرپرست خانوار ساكن منطقه كه متقاضي عضويت در سامانه هستند از مخاطبان اين طرح محسوب می شوند. ضمن اینکه بانوان سرپرست خانواری كه تحت پوشش اين سامانه نيستند در صورت مراجعه، متقاضي بودن و دارا بودن شرايط لازم تحت پوشش سامانه قرار می گيرند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط