1401/09/22-20:51
همتی، در نشست بررسی مشکلات سرای محلات منطقه یک:

مطالبه گری فرهنگی و کاهش هزینه ها مهمترین هدف سازمان بازرسی است

مطالبه گری فرهنگی و کاهش هزینه ها مهمترین هدف سازمان بازرسی است

معاون حوزه امور اجتماعی و فرهنگی سازمان بازرسی شهرداری تهران: روسای اجتماعی نواحی دهگانه منطقه یک با مطالبه مشکلات سراهای محله از مدیران محلات و با همکاری، هماهنگی، برنامه ریزی و کار کارشناسی اقدام به رفع معضلات و کاهش هزینه ها نمایند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، جلسه تخصصی بررسی مشکلات موجود در سرای محلات با موضوع قراردادهای منعقده، فعالیت مدیران محلات با هدف کاهش هزینه ها و افزایش فعالیت های فرهنگی در راستای خدمت رسانی به شهروندان در معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه یک برگزار شد.

بر اساس همین گزارش احمد همتی معاون حوزه امور اجتماعی و فرهنگی سازمان بازرسی شهرداری تهران در این جلسه که با حضور جانمحمدی مدير بازرسی دبيرخانه ستاد راهبردی مديريت محلات شهر تهران، علی اکبر مدیر بازرسی منطقه یک ، میر شفیعی رئيس حراست منطقه یک، رودکی سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه و دیگر مدیران اداری و شهری برگزار شد بر مطالبه گری مدیران اجتماعی نواحی در خصوص مشکلات و موضوعات مربوط به محلات، تاکید کرد.

همچنین علی اکبر مدیر بازرسی منطقه در خصوص نحوه انعقاد قرارداد بهره برداران سراهای محلات و نظارت بر عملکرد مدیران محلات و گردش مالی در سرای محلات توسط روسای اجتماعی نواحی، تاکید و در خصوص ارتقای خدمات رسانی به شهروندان در حوزه فرهنگی با بهتنرین کیفیت و کمترین هزینه تاکید نمود.

رودکی نیز در خصوص موضوعات فرهنگی و مشکلات موجود در حوزه مطالبی را بیان نمود و دیگر مدیران نیز در خصوص اخذ نظریه کارشناس رسمی دادگستری در قراردادها و نظارت مستمر بر عملکرد بهره برداران و... مطالبی را عنوان نمود.

لازم بذکر است پس از اتمام جلسه بازدیدی توسط همتی و هیات همراه از سرای محله جماران انجام شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط