1400/06/27-09:34

کارکنان شهرداری منطقه ۱۹ علیه کرونا واکسینه شدند

کارکنان شهرداری منطقه ۱۹ علیه کرونا واکسینه شدند

طرح واکسیناسیون کارکنان شهرداری منطقه ۱۹ علیه ویروس کرونا طی دو مرحله به اتمام رسید.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی شهردار منطقه در حاشیه بازدید از روند اجرای این طرح با تأکید بر اهمیت و ضرورت حفظ سلامت کارکنان در برابر ویروس کرونا گفت: با توجه به اینکه شهرداری نهادی عمومی و خدمت رسان محسوب می شود و کارکنان آن بطور مستقیم با شهروندان ارتباط دارند، واکسیناسیون کارکنان ضمن کمک به آرامش روانی آنان باعث ارتقاء کیفیت خدمات رسانی و سرعت بخشی به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا بویژه در شرایط بحرانی پیک پنجم شیوع این ویروس خواهد شد.

در همین راستا نیز طی تعاملات و مکاتبات صورت گرفته با مرکز بهداشت جنوب تهران و اخذ موافقت از این مرکز، سهمیه لازم به شهرداری منطقه اختصاص یافت و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته بخش اعظمی از کارکنان شاغل در شهرداری این منطقه با دریافت هر دو دوز واکسن کرونا، واکسینه شدند.

این مسئول با اشاره به حضور دو تیم پزشکی از سوی مرکز بهداشت و استقرار دو سیستم رایانه برای ثبت نام کارکنان افزود: به منظور تزریق واکسن ضمن اختصاص فضاهای مجزا و مجهز شده به آقایان و بانوان در ساختمان ستادی منطقه، فضایی نیز برای انتظار و استراحت کارکنان آماده سازی شد.

توکلی خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه ۱۹ در سنگر مبارزه با کرونا خدمات مختلفی ارائه داده که انجام تست‌های کرونا در دو مرکز درمانی شرکت شهر سالم، ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی در قالب طرح شهید سلیمانی و استقرار تیم‌های پزشکی در پایگاه های اختصاص یافته، انجام غربالگری شهروندان و کارکنان، اجرای طرح دورکاری کارکنان، انتقال آموزش های پیشگیرانه و درمانی به شهروندان، توزیع بسته‌های بهداشتی و حمایتی و... از جمله آن ها بوده است.

بر اساس این گزارش آن دسته از پرسنل شاغل در منطقه نیز که موفق به دریافت دوز اول واکسن کرونا نشده بودند، همزمان با برنامه تزریق دوز دوم، واکسن دریافت کردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط