1401/09/23-13:59
بازدید معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از پروژه‌های زیرساختی امور بانوان؛

راه‌اندازی مجموعه شهربانوی منطقه ۱۲ سرعت می‌گیرد

راه‌اندازی مجموعه شهربانوی منطقه ۱۲ سرعت می‌گیرد

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از تسریع پروژه مجموعه فرهنگی-ورزشی شهربانوی منطقه ۱۲ خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، روز دوشنبه، ۲۱ آذرماه، محمدامین توکلی‌زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به منظور آگاهی از پروژه‌های زیرساختی منطقه ۱۲ در حوزه امور بانوان از مجموعه در حال احداث شهربانوی منطقه ۱۲ بازدید کرد.

در این بازدید که جمعی از مدیران کل ستادی و رؤسای سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه حوزه اجتماعی و فرهنگی به همراه سیدامیرحسین ساداتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ و مدیران شهری این منطقه انجام شد، نخست ساداتی، گزارشی از اقدامات معاونت اجتماعی و فرهنگی این منطقه با هدف رفع نواقص عمرانی موجود در مجموعه شهربانو ارائه داد و از برنامه‌ها و فعالیت‌هایی که قرار است در این مجموعه برگزار شود، سخن گفت.

در ادامه توکلی‌زاده ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت‌گرفته، خواستار تسریع این فعالیت‌ها برای به بهره‌برداری‌رسیدن این مجموعه شد و گفت: فرایند انجام کار و رفع نواقص عمرانی، طبق گزارشات ارائه‌شده مناسب بوده و با توجه به اینکه ان‌شاالله مقرر است این مجموعه در ۲۲ بهمن سال جاری به بهره‌برداری برسد، تسریع در زمینه پایان‌یافتن موارد باقی‌مانده ضروری است.

وی افزود: به جز ضرورت انجام اقدامات ورزشی و هنری در مجموعه‌های مختص بانوان، باید اقدامات فرهنگی ماندگار مورد توجه ویژه قرار گیرد؛ بنابراین در این حوزه می‌توان با گسترش کمی و کیفی مجموعه شهربانو و پس از مطالعه دقیق، اقدامات فرهنگی ماندگار و برکت‌ساز در این مجموعه طراحی کرد و به مرحله اجرا درآورد.

در پایان این دیدار توجه به فرهنگی‌کردن محیط پیرامونی مجموعه نیز مورد تأکید معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران قرار گرفت.

مجموعه‌های شهربانو به ‌عنوان مراکز مختص بانوان با نگاه بر رفع نیازهای ضروری فرهنگی، اجتماعی، تفریحی و ورزشی این قشر در یک محیط امن و سالم در بیشتر مناطق شهر تهران افتتاح شده است./خبر طهرون

نظرات

captcha

اخبار مرتبط