1401/09/23-14:50
مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق خبر داد؛

اتمام عملیات اجرایی پروژه احداث میدانگاه باغ فردوس

اتمام عملیات اجرایی پروژه احداث میدانگاه باغ فردوس

عملیات اجرایی پروژه احداث میدانگاه باغ فردوس که توسط سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران به مرحله اجرا رسیده است، اتمام یافت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، "هادی حق بین" مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: توسعه، ترمیم، بازسازی و احیای میدانگاه باغ فردوس که از خیابان ولیعصر(عج) آغاز شده و تا موزه سینما ادامه دارد، از ابتدای فصل تابستان در دستور کار سازمان عمرانی مناطق قرار گرفت و عملیات اجرایی پروژه طی مدت زمان ۶ ماه به سرانجام رسید.

وی با بیان اینکه احداث و تکمیل میدانگاه عابر پیاده در زمینی به مساحت ۴۲۰۰ مترمربع صورت پذیرفت، گفت: از جمله عملیات اجرایی صورت گرفته در این پروژه می توان به تعویض و اجرای سنگ فرش درب ورودی موزه سینما، اجرای سنگ فرش دو طرف آب نما، اجرای کاشی حوض، اصلاح سنگ های پیاده راه، بازسازی موتور خانه و اجرای تاسیسات آب و برق، نورپردازی، آب نما و فضای سبز اشاره کرد.

"حق بین" با یادآوری اینکه فضای میدانگاه طی سال های گذشته به دلیل مشکلات جدی در سیستم تاسیسات، فرسودگی کامل، سنگفرش ها و ضرورت بازنگری در مسیرها عملا به نقطه بی دفاع شهری تبدیل شده بود، یادآور شد در طراحی و اجرای پروژه با کمترین تغییرات در کلیات، اقدامات موثری به منظور آماده سازی فضا برای جذب شهروندان و ارتقای هویت موزه سینما در دستور کار قرار گرفت.

به گفته مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، احداث این قبیل فضاها می تواند زمینه ساز ایجاد فضای مکث شهری، افزایش مزیت مسیرهای پیاده نسبت به مسیرهای سواره و نیز افزایش جلوه‌های بصری فضاهای شهری باشد

نظرات

captcha

اخبار مرتبط