1401/09/24-22:14

رسیدگی به درخواست های شهروندان با حضور حبیب کاشانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران

رسیدگی به درخواست های شهروندان با حضور حبیب کاشانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران

حبیب کاشانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران امروز ۲۳ آذر ماه با حضور در شهرداری منطقه ۱۳، با همراهی محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ با شهروندان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، در این دیدار حبیب کاشانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران پس از شنیدن درخواست ها و مشکلات شهروندان با شهردار منطقه در جهت رفع آنها همفکری و دستوراتی را صادر کردند.

حبیب کاشانی، حل مشکلات مردم را مهمترین هدف ملاقات های مردمی عنوان کرد و افزود: بدون تردید حضور شهروندان در این جلسات و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل باعث افزایش اعتماد به مجموعه مدیریت شهری می شود.

محمدهادی علی‌احمدی شهردار منطقه ۱۳ نیز با اشاره به دغدغه مندی مجموعه شهرداری منطقه در رفع معضلات شهری و رسیدگی به درخواست های مردمی یادآور شد: این دیدار های مردمی، علاوه بر آگاهی و بررسی درخواست ها و مسائل، می تواند در برنامه ریزی صحیح و جلب رضایتمندی شهروندان نیز موثر باشد.

در این نشست صمیمی که در راستای دیدار چهره به چهره و تکریم ارباب رجوع برگزار شد، به درخواست های جمعی از شهروندان رسیدگی شد.

در ادامه، حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران به همراه شهردار و جمعی از مدیران منطقه ۱۳ با خانواده شهیدان حسن و محسن حاجی بابا در ناحیه ۲ دیدار و گفتگو کرد.

حبیب کاشانی، دیدار با خانواده شهدا را یک وظیفه برای خود و تمامی مسئولان دانست و گفت: این دیدارها و مشاهده صبر و استقامت پدران و مادران شهدا روحیه خدمت کردن به مردم را در مدیران مضاعف می کند.

او افزود: خانواده معظم شهدا که عزیزان و فرزندان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند، اوج ایثار و گذشت را از خود نشان داده اند و همچون کوه در برابر شهادت عزیزانشان استوار و ثابت قدم ایستاده اند.

همچنین شهردار منطقه ۱۳ در این دیدار با بیان اینکه، خانواده شهیدان حاجی بابا ظرف دو ماه در سال ۱۳۶۱ دو شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرد، یادآور شد: قدردان پدر و مادرانی هستیم که چنین فرزندانی را تربیت و تقدیم انقلاب اسلامی کردند و همچون روال گذشته هر هفته با این عزیزان دیدار داریم تا از پندها و اندرزها و رشادات آن ها در مسیر خدمتگزاری به مردم بهره بگیریم.

گفتنی است، شهید محسن و حسن حاجی بابا، در سال ۶۱ در سر پل ذهاب بر اثر انفجار مین به درجه پر فیض شهادت نائل شدند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط