1401/09/27-12:55

پیشرفت ۴۵ درصدی دسترسی شهرک رضویه به بزرگراه شهید نجفی رستگار

پیشرفت ۴۵ درصدی دسترسی شهرک رضویه به بزرگراه شهید نجفی رستگار

شهردار منطقه ۱۵ گفت: عمليات احداث رمپ و لوپ بزرگراه شهید نجفی رستگار به شهرک رضویه با پیشرفت ۴۵ درصدی در حال انجام است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، رضا شرفی گفت: این مسیر دسترسی پس از گذشت سه سال از احداث بزرگراه شهيد نجفی رستگار با هدف اصلاح نواقص طراحی بزرگراه و حل مشکل ساکنین، دسترسی ورودی محله رضویه از بزرگراه شهید نجفی رستگار و خروج از بن بست و بازگشایی گره ترافیکی اين محله احداث می شود.

به گفته او، در این راستا مسیر ورودی از بزرگراه شهيد نجفي رستگار به خيابان شورا در محله رضويه به طول ۳۵۰ متر و مسير خروجي محله رضویه از خيابان شورا به شرق بزرگراه شهيد نجفی رستگار به طول ۲۵۰ متر ساخته خواهد شد.

شرفی با اشاره به اینکه تا کنون ۲۵ هزار مترمکعب عملیات خاکبرداری انجام و عملیات احداث دیوار حائل ۲۱ متری بتنی نیز درحال انجام است، گفت: ۲ هزار مترطول جدول بندی، ۹۰۰ مترمربع عملیات بتن ریزی و پیاده روسازی، ۴ هزار مترمربع انجام روکش آسفالت مکانیزه در این طرح انجام می شود.

شهردار منطقه با اشاره به اينکه با احداث اين مسيرهای دسترسی، سفر اهالي محل حداقل ۲0 دقيقه کاهش خواهد داشت گفت: با اجرای این عملیات ضمن ایجاد دسترسی محله رضویه به بزرگراه شهید نجفی رستگار و بزرگراه امام رضا(ع) علاوه برکاهش طول سفر، تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و افزایش رضایتمندی شهروندان به خصوص اهالی محله را در پی خواهد داشت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط