1401/09/28-23:11

بوستان ناایمن، در آستانه پلمپ قضایی

بوستان ناایمن، در آستانه پلمپ قضایی

مرکز تجاری اداری بوستان واقع در ضلع شمال غرب پونک در منطقه ۵ به دلیل گزارشات متعدد کلیه ساختمان ها و املاک نا ایمن منطقه ۵ و گزارش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی برابر دستور مقام قضایی در آستانه پلمپ و تعطیلی قرار گرفته است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، احسان شریفی شهردار منطقه ۵ با اعلام این خبر افزود کمیسیون رفع خطر در منطقه طی دو نوبت با همکاری نیروی انتظامی، اخطارهای مورد نظر را به هیت مدیره مجتمع تجاری اداری بوستان ابلاغ کرده است و لاکن متاسفانه هیچ اقدام اصولی و مناسبی برای ایمن سازی این مجموعه بزرگ صورت نگرفته است. او اصرار داشت در تاریخ سه آبان ماه نیز عوامل شهرداری، معیت همکاران و نیروی انتظامی به محل مراجعه تا اجرای رای کنند که عده ای از ذی نفعان و اعضای هیت مدیره در مقابل اجرای رای ممانعت کردند و متعهد میشوند مراحل ایمن سازی را تسریع کنند که باز اتفاقی رخ نمی دهد.

شریفی با اشاره به اشکالات جدی در ایمن سازی و همچنین گزارشات آتش نشانی، شهرداری نتیجه اقدامات را به معاونین محترم دادستان در ناحیه ۵ تهران و دادسرای ناحیه ۳۷ شهرداری ها گزارش و نسبت به اخذ دستور مقام قضایی مبنی بر ورود شهرداری درمعیت عوامل انتظامی جهت رفع خطر و ایمن سازی برابر مصوبه کمیته رفع خطراقدام نموده است.

بر پایه همین گزارش، شهرداری منطقه ۵ ضمن تذکر جدی به ذی نفعان و مالکین مبنی بر تسریع در مراحل ایمن سازی با نظر کارشناسان متخصص به شهروندان محترم و نیز هشدار لازم در خصوص نا ایمن بودن ملک مذکور می دهند. شریفی در پایان بر سرعت بخشی در ایمن سازی ملک بوستان و جدیت در برخورد با مالکین املاک ناایمن تاکید نموده و اظهارات مدیریت شهری منطقه ۵ نسبت به حفظ جان و مال شهروندان موظف است در راستای اجرای قانون هیچ کوتاهی را برنمی تابد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط