1401/09/29-00:37
شهردار منطقه ۴:

تمام ظرفیت های ممکن برای تحقق مردمی سازی اداره شهر به کار گرفته شود

تمام ظرفیت های ممکن برای تحقق مردمی سازی اداره شهر به کار گرفته شود

شهردار منطقه ۴ همزمان با ابلاغ شهرداری تهران مبنی بر تحقق طرح مردمی سازی اداره شهر بر نقش پررنگ شهروندان در این برنامه تاکید بسیار کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" در این باره گفت: این طرح که با توجه به دستور مرکز برای پروژه های کوچک مقیاس محلی در شرف اجراست؛ با نظرسنجی از شهروندان گرامی انجام می گیرد.

او در ادامه با تاکید بسیار بر نقش پررنگ مردم در تصمیم سازی و تصمیم گیری در این برنامه گفت: این مردم هستند که با نظرسنجی های ناب و نغز خود می توانند بهترین تصمیم ها و برنامه ها را برای مدیریت شهری گرفته و همراه و یار شهرداری باشند.

کمالی زاده خاطرنشان کرد: این برنامه با همکاری معاونت های برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، خدمات شهری و محیط زیست، اجتماعی و فرهنگی و روابط عمومی در مرحله بررسی و آغاز است و در صورت لزوم کمک سایر معاونت ها و نواحی ۹ گانه را می طلبد که برای تحقق شایسته تمام امکانات لازم به کار گرفته خواهد شد تا به مرحله اجرا برسد.

نظرات

captcha
  • ناشناس 29 آذر

    با سلام شهرداری داره خوب کار میکنه ولی متاسفانه رسانه نداره لطفا از این کارهاتون کلیپ دئرست کنید شبکه اجتماعی رو پر کنید الان شما این همه کار مند دارید اونها هم پخش کنند این کلیپ ها رو ببینید چقدر تبلیغ میشه براتون برید به سمت کلیپ سازی از کارها تون مثل شهرداری کابل افغانستان

اخبار مرتبط