1401/09/29-10:41

احداث ۹ هزار متر جدول در معابر تازه تاسیس منطقه۲۲

احداث ۹ هزار متر جدول در معابر تازه تاسیس منطقه۲۲

شهردار منطقه ۲۲ از اجرای طرح عمرانی نهرسازی و احداث جدول معابر تازه تاسیس به طول نه هزار متر خبرداد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ حمیدرضا حاجوی اظهار داشت: به دلیل اینکه این محدوده از شهر تهران در حال توسعه قرار دارد به همین منظور معابر تازه تاسیس بیشتری نسبت به سایر مناطق مورد اجرای عملیات عمرانی قرار دارد که نهرسازی و احداث جدول حاشیه معابر یکی از اقدامات پروژه عمرانی به حساب می آید.

وی افزود: این عملیات عمرانی از ابتدای سال جاری به همت واحد توسعه و نگهداشت معابر معاونت فنی و عمرانی منطقه به اجرا درآمده است که تاکنون شش هزار و ۷۰۰ مترطول به مرحله اجرا درآمده و قرار شده تا پایان سال جاری نیز دو هزار و ۳۰۰ مترطول نهرسازی و احداث جدول مورد اجرا قرار گیرد.

حاجوی ادامه داد: پروژه نهرسازی و احداث جدول در معابر منطقه۲۲ به دو سبک صورت می گیرد؛ نخست مربوط به معابر تازه تاسیس است که حجم فعالیت بیشتری دارد و از سوی عوامل واحد توسعه و نگهداشت معابر معاونت فنی و عمرانی منطقه مورد اجرا قرار می گیرد و دوم پروژه هایی است که در قالب توسعه محلی در خصوص تعمیر و مرمت انهار و جدول حاشیه معابر از سوی عوامل اجرایی در نواحی به اجرا در می آید.

شهردار منطقه به احداث جدول و نهر سازی در معابر تازه تاسیس اشاره کرد و گفت: پیاده راه چهار باغ، خیابان خادمین، نسیم سوم، شباهنگ، نسیم ۸، فرهیختگان و سلامت معابر تازه تاسیس در منطقه است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط